Βαδίζοντας προς την Ελευσίνα ‘21 Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης

Σύγχρονη Θεατρική Δημιουργία: 12-23 Ιουλίου 2017

 
Στο πλαίσιο των Αισχυλείων 2017 και της «Σύγχρονης Θεατρικής Δημιουργίας» παρουσιάζονται από τις 12-23 Ιουλίου 2017 παραστάσεις που αναδεικνύουν τις νέες τάσεις στο σύγχρονο ελληνικό θέατρο σε επίπεδο συγγραφής και παρουσίασης.

Για τεχνικούς λόγους, οι παραστάσεις της «Σύγχρονης Θεατρικής Δημιουργίας» θα πραγματοποιηθούν στις παλιές αποθήκες της ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΗΣ, Ιερά Οδός & Μουρίκη Ελευσίνα και όχι στο Παλαιό Ελαιουργείο όπως είχε ανακοινωθεί.

 
Αιμιλία Μπουρίτη“Cube”

Site specific installation performance,11 ΙΟΥΛΙΟΥ, ΑΙΣΧΥΛΕΙΑ 2017

H performance “Cube” (κύβος) που παρουσιάζει στις 11 Ιουλίου η Αιμιλία Μπουρίτη, στο πλαίσιο των Αισχυλείων 2017, θα πραγματοποιηθεί στις παλιές αποθήκες της ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΗΣ, Ιερά Οδός & Μουρίκη Ελευσίνα.

Ξεδιπλώνει τη σχέση του σώματος με το σύμβολο του “ κύβου” αλλά και με την ενέργεια του βιομηχανικού χώρου του Ελαιουργείου.

Ο “κύβος” είναι ένα σύμβολο του περιορισμού της ύλης. Ανοίγοντάς τον γίνεται ένας σταυρός. Είναι μία συμβολική «σταύρωση» που βιώνει το πνεύμα καθώς ενσαρκώνεται στην ύλη.

Κατά τη διάρκεια της performance το σώμα καλείται να ενσαρκώσει τις δυνάμεις ενός μεταφυσικού  στοιχείου και να τις καταθέσει ως σωματική φόρμα αλλά και ως πνευματική αναζήτηση.

Πρόκειται για ένα βιωματικό ταξίδι που το σώμα, τα σύμβολα, ο χώρος και τα εικαστικά υλικά δημιουργούν μία εμπειρία  μεταμόρφωσης.

Ιδέα, εικαστική εγκατάσταση & performance Αιμιλία Μπουρίτη

Φωτισμοί: Μαρία Αθανασοπούλου

Κατασκευές: Δημήτρης Μπουρίτσας

Γραφικά & φωτογραφία: Βούλα Ανδρώνη

Φωτογραφία: Δήμητρα Τσάμη

‘Ωρα έναρξης 21.30

Είσοδος ελεύθερη.

Η Αιμιλία Μπουρίτη είναι  performer και εικαστικός.

Σπούδασε “Performance και visual art ” με μεταπτυχιακές σπουδές ευρωπαϊκού τύπου, επιπέδου Μaster με αντικείμενο την “Performance”,  στο  βρετανικό Πανεπιστήμιο Βrighton.

Διδάσκει περιοδικά “Performance” στο Πανεπιστήμιο Tilburg στην Ολλανδία, στη Θεσσαλονίκη στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο Τμήμα “Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης” και διεξάγει τα τελευταία έξι χρόνια σεμινάρια με αντικείμενο την performance στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών.

Το έργο της συνδυάζει την performance με την εικαστική εγκατάσταση καθώς δρα σε τοπικά προσδιορισμένους χώρους (site specific performance). Επίσης έχει δημιουργήσει συνδυαστικές – ολοκληρωμένες παραστάσεις (integrated performance) όπου η κίνηση του σώματος, ο λόγος, η εικαστική τέχνη και η μουσική δημιουργούν ένα δυναμικό διάλογο.

Το έργο της παρουσιάζεται στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

DE PROFUNDIS

 Η αγάπη που δεν τολμά να πει τ’ όνομά της-Μια παράσταση βασισμένη στο αριστούργημα του Oscar Wilde

23 Ιουλίου -Αισχύλεια 2017

«Κατάφερα να αποδείξω πως τον φημισμένο από τον κακόφημο τους χωρίζει ένα μόνο βήμα»  Oscar Wilde ( 1854- 1900).

Στο πλαίσιο των Αισχυλείων 2017 και της Σύγχρονης Θεατρικής Δημιουργίας παρουσιάζεται στις 23 Ιουλίου στις παλιές αποθήκες της ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΗΣ, Ιερά Οδός & Μουρίκη Ελευσίνα, η παράσταση «Η αγάπη που δεν τολμά να πει το όνομα της» από την Ομάδα De Profundis.

Όλοι μας γνωρίζουμε τον Όσκαρ Ουάιλντ. Κάποιοι έχουμε μεγαλώσει με τα παραμύθια του ή τα έχουμε διαβάσει στα παιδιά μας. Άλλοι έχουμε παρακολουθήσει ενθουσιασμένοι τις κωμωδίες του και άλλοι έχουμε μιλήσει ερωτικά, χρησιμοποιώντας την ποίηση του. Όλοι, όμως, έχουμε μοιραστεί ένα απόφθεγμα του στα social media. Ναι, ήταν αυτός που είπε «Να είσαι ο εαυτός σου. Όλοι οι άλλοι είναι πιασμένοι.» Ή «Να συγχωρείς τους εχθρούς σου. Αυτό τους κάνει να σε μισούν περισσότερο.»

Ποιος γνωρίζει, όμως, από εμάς πως, αυτός, ο ιδιοφυής δανδής, πριν από 122 χρόνια κατηγορήθηκε και καταδικάστηκε με το Νόμο περί Ομοφυλοφιλίας; Οι άθλιες συνθήκες της φυλάκισης του, η δήμευση όλης της περιουσίας του, η στέρηση των παιδιών του, η εγκατάλειψη και η προδοσία, όχι μόνο επιδείνωσαν την ήδη εύθραυστη υγεία του αλλά και τον κατέστρεψαν ψυχολογικά. Μέσα από το κελί του, έγραψε μια μακροσκελή επιστολή προς τον εραστή του και υπαίτιο- όπως πίστευε- της καταδίκης του. Η αριστουργηματική αυτή ερωτική επιστολή όπου απολογείται, καταγγέλλει και φιλοσοφεί, εκδόθηκε μετά το θάνατό του- αρχικά λογοκριμένη και αργότερα ολόκληρη- με τον τίτλο De Profundis (Εκ Βαθέων). To έργο του Όσκαρ Ουάιλντ έγινε το μανιφέστο όλων των δίκαιων και πονεμένων ανθρώπων που αγαπούν.

Στην παράσταση De Profundis: Η αγάπη που δεν τολμά να πει το όνομά της (σε καινούρα μετάφραση και διασκευή από την Αθανασία Καραγιαννοπούλου) γίνεται το μοναδικό υπερασπιστικό στοιχείο ενός δικηγόρου (Νίκος Νίκας) που ζητά από το κοινό μια νέα ετυμηγορία. Και είναι η «ανάγνωση» του De Profundis που μεταμορφώνει τον  ηθοποιό σε συγγραφέα και παρασύρει τους θεατές σ’ ένα ταξίδι στην εποχή και στον υπέροχο κόσμο του Όσκαρ Ουάιλντ.

Μετάφραση/Διασκευή/Σκηνοθεσία:    Αθανασία Καραγιαννοπούλου

Ερμηνεία:  Νίκος Νίκας

Φωτισμοί/Εικαστικός Σχεδιασμός: Λευτέρης Παυλόπουλος

Φωτογραφίες: Γιάννης Πρίφτης

Μουσική Επιμέλεια: Αθανασία Καραγιαννοπούλου

Εισαγωγή Συνήγορου Υπεράσπισης: Φώτης Καραγιαννόπουλος

Υπεύθυνη Παράστασης: Μαργαρίτα Παρασκευοπούλου

Σχεδιασμός Αφίσας: Στέλιος Κρητικός

Διάρκεια Παράστασης: 1ώρα 20 λεπτά

Το κείμενο της παράστασης κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΑΙΩΡΑ.

ΑΙΣΧΥΛΕΙΑ 2017-21 ΙΟΥΛΙΟΥ

 ΣΗΜΕΙΟ Β-Από τους Δημήτρη Παγώνη και Παύλο Παυλίδη

Σημείο Β : Το σημείο στο οποίο καταλήγει μια ευθεία.

Το όνειρο που γίνεται στόχος.

Τί θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω;

Ο μελλοντικός μου εαυτός.

Στο πλαίσιο των Αισχυλείων 2017 παρουσιάζεται στις 21 Ιουλίου στις παλιές αποθήκες της ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΗΣ, Ιερά Οδός & Μουρίκη Ελευσίνα, η παράσταση «Σημείο Β», μια σύλληψη των Δημήτρη Παγώνη και Παύλου Παυλίδη.                                       

Το ΄΄Σημείο Β΄΄ είναι ένα έργο για τον φόβο και την αποδοχή της αποτυχίας. Ένας νέος άνθρωπος αντιμετωπίζοντας την αποτυχία του, στρέφεται στον μελλοντικό του εαυτό ζητώντας απαντήσεις, κουράγιο,παρέα ή ακόμη και να τον αφήσει ήσυχο, αποτυχημένο πλέον αλλά σίγουρα αποδεσμευμένο από κάθε αγωνία, φόβο – συστατικά απαραίτητα και δεδομένα, όταν κάποιος δοκιμάζει το ΄΄ταξίδι προς το όνειρο του΄΄ . Στη δροσιά που προσφέρει μια προβλήτα, και ο ίδιος ο μελλοντικός μας εαυτός, προσπαθούμε μέχρι να αποτύχουμε ολοσχερώς και υπέροχα.

Σύλληψη: Παγώνης Δημήτρης

Σκηνική σύνθεση-εγκατάσταση: Δημήτρης Παγώνης, Παύλος Παυλίδης, Πένυ Χρυσικού

Φωτισμοί: Πένυ Χρυσικού

Παίζουν: Δημήτρης Παγώνης και Παύλος Παυλίδης

Σχόλιο για την Ηλέκτρα

18-7-2017 ΗΛΕΚΤΡΑ

Παράσταση: Μια μέρα, όπως κάθε μέρα, σε ένα διαμέρισμα από τα χιλιάδες διαμερίσματα της Αθήνας, αυτά με τα κουφώματα ασφαλείας και τους βολικούς καναπέδες τους, σε κατάσταση αμόκ. Ή η ανουσιότητα του να ζεις. 16 ΙΟΥΛΙΟΥ -Αισχύλεια 2017

Στο πλαίσιο των Αισχυλείων 2017 και της Σύγχρονης Θεατρικής Δημιουργίας ανεβαίνει στις 16 Ιουλίου στις παλιές αποθήκες της ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΗΣ, Ιερά Οδός & Μουρίκη Ελευσίνα, η παράσταση «Μια μέρα, όπως κάθε μέρα, σε ένα διαμέρισμα από τα χιλιάδες διαμερίσματα της Αθήνας, αυτά με τα κουφώματα ασφαλείας και τους βολικούς καναπέδες τους, σε κατάσταση αμόκ. Ή η ανουσιότητα του να ζεις», σε κείμενο και σκηνοθεσία της Λένας Κιτσοπούλου.  

Στην ουσία πρόκειται για ένα έργο για τη ματαιότητα. Ένα κείμενο πολύ καθημερινό, που δεν έχει τίποτα φιλοσοφικό. Δεν έχει τίποτα ουσιώδες – είναι μαζεμένες όλες οι ανούσιες κουβέντες που κάνουμε στον καναπέ μας (με τις οποίες πωρωνόμαστε κιόλας), από συνταγές μαγειρικής μέχρι τις ειδήσεις της τηλεόρασης. Αυτό, που μιλάμε στο τηλέφωνο χωρίς να λέμε τίποτα. Ένα πράγμα τόσο καθημερινό, τόσο οικείο σε όλους, που όμως μέσα από την εμμονική του δομή καταντάει άρρωστο. Ένα κείμενο βασισμένο σε τόσο κλισέ κουβέντες, που κατά τη διάρκεια των διαλόγων οι θεατές θέλουν να μπουν μέσα και να συμμετέχουν με τη γνώμη τους, να διαφωνήσουν, να συμφωνήσουν, να επαινέσουν ή να αρπαχτούν. Μια βαρεμάρα, μια ματαιότητα, μια σήψη, που οχυρώνεται πίσω από ανώδυνες κουβέντες. Για να περάσει η ώρα. Για να ξεχαστούμε. Για να μην νιώσουμε ένοχοι που η ζωή μας δεν μας ικανοποιεί. Ένα έργο για την εποχή μας, για το «τώρα», που πια δεν έχουν τα πράγματα νόημα, που πια δεν περιμένουμε και πολλές εκπλήξεις. Τόσο ζωντανό, που αν το πάρει κάποιος να το παίξει σε έναν χρόνο θα μπορούσε σε σημεία να λέει άλλα λόγια. Φυσικά, υπάρχουν σκηνοθετικές εγκοπές, παραληρήματα κειμενικά, κατά τα οποία παρεμβάλλονται κάποια πράγματα πολύ τραγικά, ή τραγικά κωμικά ,δράσεις ή σιωπές απόγνωσης, κάποια ξεσπάσματα των ηρώων πολύ τρελά- αλλά στο πλαίσιο πάλι μιας τρέλας πολύ κλισέ, σαν να προσπαθούμε μέσα από κλισέ και γελοίες αφορμές να τσακωθούμε, να τα σπάσουμε, μόνο και μόνο για να μην βγει αυτό το κοιμισμένο τέρας από μέσα μας, που δεν είναι άλλο από τον βαθύ πόνο της ύπαρξής μας. Παθαίνουμε αμόκ και καταλαμβανόμαστε από οργή, σε μια ύστατη προσπάθεια να δραπετεύσουμε από τους ίδιους μας τους εαυτούς.

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Λένα Κιτσοπούλοου

Σκηνικά – Κοστούμια: Ναταλία Λάτση

Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος

Μουσική επιμέλεια: ο Θίασος

Α’ Βοηθός Σκηνοθέτη: Άννα Νικολάου

Β’ Βοηθός Σκηνοθέτη: Χρήστος Χριστόπουλος

Γ’ Βοηθός Σκηνοθέτη: Ιωάννα Μαυρέα

Δ’ Βοηθός Σκηνοθέτη: Τζένια Κονταράτου

Φωτογραφίες: Μυρτώ Αποστολίδου

Παίζουν: Γιάννης Κότσιφας, Λένα Κιτσοπούλου

 

ΣοφοκλήΑίας

Σε σκηνοθεσία Χρήστου Σουγάρη, 14/7/2017 -Αισχύλεια 2017

Ο Χρήστος Σουγάρης μετά την περσινή του παράσταση, «Δον Ζουάν ή Η πέτρινη ευωχία» του Μολιέρου, σκηνοθετεί  το παλαιότερο από τα διασωθέντα έργα του Σοφοκλή «Αίας» και το παρουσιάζει στις 14 Ιουλίου στις παλιές αποθήκες της ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΗΣ, Ιερά Οδός & Μουρίκη Ελευσίνα, στο πλαίσιο των Αισχυλείων 2017. 

«Η βία που μας προστατεύει, μετατρέπεται σε βία που μας απειλεί»

Σ’ ένα ερημικό τοπίο, η πόλις αντικαθίσταται από το στρατό. Ο ίδιος ο Αίαντας θα μπορούσε να εκπροσωπεί αυτή την πόλη. Την πόλη που ζει με την πλάνη ότι μπορεί να είναι αυτάρκης. Ένας εμφύλιος. Ο σύμμαχος γίνεται εχθρός.

Την τραγική πτώση του ήρωα ακολουθεί η πολιτική, με τη μορφή της διαμάχης και της εξισορρόπησης. Μια πολιτική εξουσία ανίκανη να λειτουργήσει για το καλό του συνόλου. Αποτυχημένη και πλήρως διεφθαρμένη.

Ο εχθρός δεν κρύβεται πίσω από τείχη. Κοιμάται δίπλα μας. Η βρώμα που αναδύεται από το αίμα των σκοτωμένων ζώων, σηματοδοτεί τη στοιχειώδη έλλειψη ευγνωμοσύνης, του συνόλου απέναντι στο άτομο.

Τα διαμελισμένα κορμιά τους υποδηλώνουν τον σπαραγμό, τη σήψη αυτής της κοινωνίας, αλλά και την αδυναμία του ατόμου να ενεργήσει για το καλό του συνόλου. Κανένας θεός δε θα μας βγάλει απ’ αυτό το τέλμα. Ίσως μόνο ένας τρίτος δρόμος ως εναλλακτική. Μια εναλλακτική για την οποία σημασία δεν έχουν οι «ανταγωνιστικές» αλλά οι «συναγωνιστικές» αρετές. Ένας προσανατολισμός προς τη συμβίωση.

Είδος: Αρχαίο Δράμα

Συντελεστές

Μετάφραση: Εν Κύκλω

Σκηνοθεσία: Χρήστος Σουγάρης

Δραματουργική επεξεργασία: Χρήστος Σουγάρης – Κατερίνα Κουτσοχερίτη

Επιστημονικός Σύμβουλος: Μενέλαος Χριστόπουλος-Πανεπιστήμιο Πατρών

Κείμενο παράστασης: Νίκη Κωνσταντίνου-Σγουρού και θίασος

Σκηνικά-Κοστούμια: Αριστοτέλης Καρανάνος – Αλεξάνδρα Σιάφκου

Μουσική: Αλέξης Κωτσόπουλος

Κίνηση: Φαίδρα Σούτου

Φωτισμοί: Άρης Τρουπάκης

Βοηθοί σκηνοθέτη: Κατερίνα Κουτσοχερίτη – Μαρία Απατσίδου

Βοηθοί Σκηνογράφων-Ενδυματολόγων: Δώρα Τουρβά – Στέλιος Κοτίδης

Φωτογραφίες: Γιώργος Βουτσινάς

Παραγωγή: Polyplanity productions – Pro4

Δημόσιες σχέσεις & επικοινωνία: Κωνσταντίνος Πλατής

Διανομή

Αθηνά: Νίκη Σερέτη

Οδυσσέας: Βαγγέλης Ψωμάς                 

Αίας: Ιωσήφ Ιωσηφίδης

Τέκμησσα: Λεωνή Ξεροβάσιλα

Άγγελος: Γιώργος Ματζιάρης

Τεύκρος: Αλέξανδρος Τούντας

Μενέλαος: Μιχάλης Μουλακάκης

Αγαμέμνων: Παναγιώτης Μαρίνος

Ευρυσάκης: Ορέστης Πετούα-Άρης Παναγιώτου

Ναύτες: Παναγιώτης Μαρίνος, Γιώργος Ματζιάρης, Μιχάλης Μουλακάκης,  Αλέξανδρος Τούντας, Βαγγέλης Ψωμάς  

Η μετάφραση  του Αίαντα από την ομάδα Εν Κύκλω εκδόθηκε από τις Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου το 1998.

ГЛУМ-C. for Circus

12/7/2017 -Αισχύλεια 2017

Η ομάδα θεάτρου C.For Circus παρουσιάζει σε διασκευή την παράσταση “ГЛУМ” (Γκλούμ) βασισμένη στο «Ημερολόγιο ενός απατεώνα» του Αλεξάντρ Οστρόφσκι, στις 12 Ιουλίου στις παλιές αποθήκες της ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΗΣ, Ιερά Οδός & Μουρίκη Ελευσίνα στο πλαίσιο των Αισχυλείων 2017.  

Πρόκειται για μια σάτιρα της εποχής του μεγάλου Ρώσου δραματουργού της περιόδου του ρεαλιστικού ρεύματος στη ρωσική λογοτεχνία που καυτηριάζει με χιούμορ διαχρονικά κοινωνικοπολιτικά θέματα όπως τη ματαιοδοξία και την κενότητα των διαπροσωπικών σχέσεων, τη δημόσια εικόνα-ως εργαλείο απάτης και αυτοεξαπάτησης, τις προκαταλήψεις και το συντηρητισμό, τη διαπλοκή της εξουσίας και των εκπροσώπων της ανώτερης κοινωνικής τάξης.

Το “ГЛУМ”, που ως λήμμα σηματοδοτεί την απάτη, είναι η ιστορία του Γκλούμοφ το όνομα του οποίου αποτελεί λογοπαίγνιο.

Η Μόσχα, στις αρχές του 19ου αιώνα, είναι ένας μεγάλος αυτοαναφορικός διάλογος. Ο νέος και ανήσυχος Γκλούμοφ αποφασίζει, πολύ στοχευμένα, να πάρει μέρος σ’ αυτό το διάλογο αντιδρώντας στην αδιάφορη θέση του στην κοινωνία της πόλης. Με την εξυπνάδα και το θράσος του καταφέρνει να εισχωρήσει σε έναν κύκλο ανθρώπων με επιρροή χρησιμοποιώντας τους κατάλληλα για να πετύχει τους στόχους του: μια σταθερή, καλοπληρωμένη δουλειά και έναν γάμο «λαχείο», εισιτήριο στην εξέχουσα κοινωνία της Μόσχας. Σύμμαχός του στην πορεία αυτή ένα ημερολόγιο, μόνος αποδέκτης της αλήθειας – καθρέφτης των μύχιων σκέψεών και αχίλλειος πτέρνα του.

Ένας κυνηγός της τύχης, ένας άνθρωπος που λαχταρά να αδράξει όσα του αξίζουν και κάνει γι’ αυτό περισσότερα απ’ όσα χρειάζεται. Ο Γκλούμοφ.

Παίζουν: Παναγιώτης Γαβρέλας, Χρύσα Κοτταράκου, Ειρήνη Μακρή, Νικόλας Παπαδομιχελάκης, Παύλος Παυλίδης, Νατάσα Ρουστάνη, Σπύρος Χατζηαγγελάκης

Μετάφραση: Βαλέρια Δημητριάδου

Διασκευή / Σκηνοθεσία: C. for Circus

Σκηνικά-Κοστούμια: Τίνα Τζόκα

Φωτισμοί: Σεσίλια Τσελεπίδη

Μουσική : C. for Circus

 
INFO

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ  ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Ώρα έναρξης: 21.15

Γενική είσοδος: 5€, κάρτα διαρκείας για όλες τις παραστάσεις: 20€
Χώρος διεξαγωγής: Παλιές αποθήκες της ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΗΣ, Ιερά Οδός & Μουρίκη Ελευσίνα

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΠΩΛΟΥΝΤΑΙ

-Κ.Ε.Π. Ελευσίνας, Δευτ.-Παρ. 8.00-20.00 και Σαβ. 8.00-13.30.

-Διαδικτυακά μέσω viva.gr

-Κ.Ε.Δ.Ε., Παγκάλου & Κίμωνος 11, Δευτ.-Παρ. 8.00-14.00, τηλ. 2105565613.

Επισκεφθείτε το www.aisxylia.gr για περισσότερες πληροφορίες.

Ακολουθούν αναλυτικά δελτία τύπου για κάθε παράσταση.

 
ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ

Η πρόσβαση στο χώρο μπορεί να πραγματοποιηθεί και με τα μέσα μαζικής μεταφοράς:

Προαστιακός: Αποβίβαση Σταθμός Μαγούλας και μετά επιβίβαση στα λεωφορεία Αρ. Γραμμής

879 ή 863 (Νοσοκομείο – Ελευσίνα).

Σταθμός Μετρό «Αγίας Μαρίνας»: αποβίβαση στο Σταθμό «Αγίας Μαρίνας» και μετά επιβίβαση στο λεωφορείο της γραμμής 876 Σταθμός Μετρό Αγίας Μαρίνας

Λεωφορεία:

ΚΤΕΛ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ Μέγαρα- Αθήνα επιβίβαση από Θησείο
881 Ελευσίνα – Ασπρόπυργος –Ρουπάκι
861 Μάνδρα – Ελευσίνα
845 Πειραιάς – Ελευσίνα (μέσω Θηβών)
871 Πειραιάς – Ελευσίνα (μέσω Λ. Σχιστού)
Α16 Πλ. Κουμουνδούρου – Ελευσίνα (μέσω Ιεράς Οδού)
876 Σταθμός Μετρό Αγίας Μαρίνας – Ελευσίνα

 
Στάθμευση

Αυτοκίνητο

Αν και στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν αρκετές θέσεις στάθμευσης, μέσα στον χώρο του Παλαιού Ελαιουργείου έχει προβλεφθεί χώρος στάθμευσης 200 θέσεων. Η είσοδος του χώρου στάθμευσης βρίσκεται επί της οδού Δραγούμη.

Πούλμαν

Στο χώρο στάθμευσης επί της οδού Δραγούμη.

Επίσης υπάρχουν 5 Parking στο κέντρο της πόλης. Η χρησιμοποίησή τους θα σας δώσει την ευκαιρία να περπατήσετε κατά μήκος του αρχαιολογικού χώρου, στον πεζόδρομο της οδού Νικολαϊδου (απόσταση 1χλμ. περίπου) και να αποφύγετε το συνωστισμό στο χώρο πλησίον του Παλαιού Ελαιουργείου πριν την έναρξη των εκδηλώσεων.

Κυλικεία:

Στον προαύλιο χώρο, δίπλα στην είσοδο του Παλαιού Ελαιουργείου, λειτουργεί αναψυκτήριο με ποτά, αναψυκτικά, καφέ και σνακ.

Σχετικά Άρθρα