Διεθνές βραβείο για το καλύτερο προϊόν outbound campaign management απονεμήθηκε στην Comsys

Η Comsys εταιρεία εξειδικευμένη σε λύσεις customer engagement, ανακοίνωσε σήμερα ότι το προϊόν της CList βραβεύτηκε από το CUSTOMER Magazine σαν «2020 List Campaign Management CUSTOMER Product of the Year”.

Για περισσότερα από 15 χρόνια, η Comsys αναπτύσσει εφαρμογές για την βελτίωση των omnichannel contact centers όπως η διασύνδεση με τα CRMs, η βελτιστοποίηση των εκστρατειών επικοινωνίας, η διαχείριση των ψηφιακών καναλιών, και ο αυτοματισμός της επικοινωνίας με την χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

To CList είναι μια εφαρμογή της Comsys η οποία ενισχύει την αποδοτικότητα των outbound contact centers. Συγκεκριμένα, επιτρέπει τον προγραμματισμό και την εκτέλεση εξελιγμένων στρατηγικών επικοινωνίας και χρησιμοποιεί τεχνολογία deep machine learning για την βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων των εκστρατειών.

Τα CUSTOMER Products of the Year Awards απονέμονται από το διεθνώς αναγνωρισμένο CUSTOMER Magazine, που κυκλοφορεί από το 1982 και  εξειδικεύεται στην αγορά των contact centers. Τα βραβεία απονέμονται σε πρωτοποριακά προϊόντα και λύσεις που αφορούν στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ο Σπύρος Καραθανάσης, Chief Technology Officer της Comsys, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για την απονομή του  βραβείου “2020 CUSTOMER Product of the Year”. Το CList είναι ένα καινοτόμο προϊόν που δίνει στα outbound contact centers την δυνατότητα να αποκτήσουν τον πλήρη έλεγχο των εξερχόμενων εκστρατειών και να επιτύχουν αποτελέσματα που δεν είναι εφικτά με τα παραδοσιακά συστήματα dialing. Επίσης, αυτό το βραβείο είναι μια απόδειξη ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις παράγουν software που βασίζεται σε τεχνολογίες αιχμής και μπορούν να ανταγωνιστούν σε διεθνές επίπεδο».

 
info

Σχετικά με την Comsys

Η Comsys είναι πάροχος λύσεων omnichannel customer engagement, οι οποίες βοηθούν εταιρείες σε όλο τον κόσμο να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες επικοινωνίας στους πελάτες τους. Τα τελευταία 15 χρόνια, η Comsys έχει σχεδιάσει και αναπτύξει σύνθετα έργα στους κλάδους του outsourcing, των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, των τηλεπικοινωνιών, και του λιανικού και ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Comsys διαθέτει στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας όπως η Cisco, η Aspect Software και η Microsoft για την ανάπτυξη  των καινοτόμων λύσεων interaction management και contact center optimization που προσφέρει.

Βρείτε περισσότερα στοιχεία για την Comsys στο www.comsyscx.com 

 
Παρουσία στα social media

Επισκεφτείτε την σελίδα στο LinkedIn: Πατήστε εδώ

Επισκεφτείτε την σελίδα στο Facebook: Πατήστε εδώ

Επισκεφτείτε την σελίδα  στο Twitter: Πατήστε εδώ

Σχετικά Άρθρα