Η Comsys έλαβε βραβείο BITE για λύση outbound campaign management

Η Comsys εταιρεία εξειδικευμένη σε λύσεις customer engagement, ανακοίνωσε σήμερα ότι το προϊόν της CList βραβεύτηκε στα IMPACT BITE (Business I.T. Excellence) Awards 2020, ως καινοτόμο προϊόν που ενισχύει την αποδοτικότητα των outbound contact centers.

 
Για περισσότερα από 15 χρόνια, η Comsys αναπτύσσει εφαρμογές για την βελτίωση των omnichannel contact centers όπως η διασύνδεση με τα CRMs, η βελτιστοποίηση των εκστρατειών επικοινωνίας, η διαχείριση των ψηφιακών καναλιών, και ο αυτοματισμός της επικοινωνίας με την χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

To CList είναι μια εφαρμογή της Comsys η οποία ενισχύει την αποδοτικότητα των outbound contact centers. Συγκεκριμένα, επιτρέπει τον προγραμματισμό και την εκτέλεση εξελιγμένων στρατηγικών επικοινωνίας και χρησιμοποιεί τεχνολογία deep machine learning για την βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων των εκστρατειών που αφορούν collections, τηλεπωλήσεις και οποιαδήποτε άλλη στοχευμένη  καμπάνια εξερχόμενων κλήσεων.

Τα IMPACT BITE Awards αποσκοπούν στην ανάδειξη και προβολή επιχειρήσεων και οργανισμών οι οποίοι αξιοποιούν με καινοτόμους τρόπους την ψηφιακή τεχνολογία προκειμένου να προσφέρουν επιχειρηματική αξία, είτε δημιουργώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ή βελτιστοποιώντας τις επιχειρησιακές διαδικασίες, ή δημιουργώντας τα θεμέλια για ανάπτυξη, βελτιώνοντας τις σχέσεις με τους πελάτες.

Ο Σπύρος Καραθανάσης, Chief Technology Officer της Comsys, δήλωσε σχετικά: «Το CList απέσπασε ακόμη μια σημαντική βράβευση για τα οφέλη που προσφέρει στα outbound contact centers δίνοντας τους την δυνατότητα να αποκτήσουν τον πλήρη έλεγχο των εξερχόμενων εκστρατειών και να επιτύχουν σημαντικά επιχειρησιακά οφέλη που δεν θα ήταν  εφικτά με τα παραδοσιακά συστήματα dialing. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι καθώς η  απονομή αυτού του βραβείου αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας να αναπτύξουμε εφαρμογές που αξιοποιούν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, βελτιστοποιούν τις λειτουργίες του contact center και βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών».

 
info

Σχετικά με την Comsys

Η Comsys είναι πάροχος λύσεων omnichannel customer engagement, οι οποίες βοηθούν εταιρείες σε όλο τον κόσμο να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες επικοινωνίας στους πελάτες τους. Τα τελευταία 15 χρόνια, η Comsys έχει σχεδιάσει και αναπτύξει σύνθετα έργα στους κλάδους του outsourcing, των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, των τηλεπικοινωνιών, και του λιανικού και ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Comsys διαθέτει στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας όπως η Cisco, η Aspect Software και η Microsoft για την ανάπτυξη  των καινοτόμων λύσεων interaction management και contact center optimization που προσφέρει.

Βρείτε περισσότερα στοιχεία για την Comsys στο www.comsyscx.com

Σχετικά Άρθρα