Σε Σκλαβενίτη, Υφαντή, Jacobs, Lidl τα πρώτα «Best Buy Award» στην Ελλάδα

Η έρευνα ICERTIAS Best Buy Award για το 2019/2020, ανέδειξε τις μάρκες με την καλύτερη σχέση ποιότητας- τιμής στην Ελλάδα, όπως προέκυψε από την εμπειρία των καταναλωτών.

 
Ζυρίχη, Αθήνα

Με στόχο την διευκόλυνση αναζήτησης των ποιοτικότερων αγαθών και υπηρεσιών, στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, στην ελληνική αγορά, ο διεθνής οργανισμός πιστοποίησης ICERTIAS,  διεξήγαγε και στη χώρα μας την πρώτη έρευνα «Best Buy Award 2019/2020» (www.bestbuyaward.org).

Η έρευνα κατέγραψε τις απόψεις του κοινού σε 70 διαφορετικές κατηγορίες, οικονομικού και μη-οικονομικού περιεχομένου. Μεταξύ αυτών και σε κατηγορίες όπως η λιανική, τα τρόφιμα, τα καλλυντικά, οι οικιακές συσκευές, οι τηλεπικοινωνίες, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες κ.α. Μέσω ερωτήσεων ανοικτού τύπου, καταγράφηκαν οι επιλογές του κοινού σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θεωρούν ότι έχουν την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής.

Ανάμεσα στους διακριθέντες της ανεξάρτητης έρευνας αγοράς «Best Buy Award 2019/2020» συγκαταλέγονται οι: Σκλαβενίτης στην κατηγορία ελληνικά σούπερ μάρκετ, Lidl στην κατηγορία ξένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, Praktiker στην κατηγορία αλυσίδων λιανικής με  τμήμα λουλουδιών, φυτών και εξοπλισμού κηπουρικής,  Δέλτα στην κατηγορία φρέσκο γάλα και Υφαντής στην κατηγορία αλλαντικών.

Μερικοί ακόμη νικητές από τις υπόλοιπες κατηγορίες είναι οι: ION (σοκολάτα), Όλυμπος (βούτυρο, σκληρό τυρί), Καλλιμάνης (κατεψυγμένα ιχθυρά), Alfa (κατεψυγμένες πίτες), Λουμίδης (ελληνικός καφές), Βίκος (ανθρακούχο μεταλλικό νερό), Misko (ζυμαρικά), Ζαγόρι (μη-ανθρακούχο νερό), Amita (χυμός φρούτων), Agrino (ρύζι), Hellmann’s (κέτσαπ, μαγιονέζα και μουστάρδα), Bonne Maman (μαρμελάδα), Volkswagen (οικογενειακό αυτοκίνητο), Interamerican (ασφάλειες οχημάτων, υγείας, ζωής), Cosmote (πάροχος κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και διαδικτύου), Shell (πρατήριο καυσίμων), Intersport (αλυσίδα λιανικής αθλητικών ειδών), Κωτσόβολος (αλυσίδα consumer electronics), Media Markt (λιανική λευκών συσκευών), Eurobank (τράπεζα), Ariel (απορρυπαντικό πλυντηρίου), Lenor (μαλακτικό πλυντηρίου), Fairy (απορρυπαντικό πλυντηρίου πιάτων) κ.λπ.

Το μπλε μετάλλιο «Best Buy Award« σηματοδοτεί προϊόντα και υπηρεσίες της τοπικής αγοράς, για τα οποία οι καταναλωτές έχουν ήδη επιβεβαιώσει την καλή σχέση ποιότητας – τιμής, βάσει της εμπειρίας τους. Με τον τρόπο αυτό διευκολύνονται οι υπόλοιποι καταναλωτές στις επιλογές τους.

Στην επόμενη σας αγοραστική εξόρμηση, αναζητήστε το μπλε μετάλλιο «Best Buy Award» για να επιλέξετε προϊόντα και υπηρεσίες, που άλλοι καταναλωτές έχουν ήδη  αναγνωρίσει ως τα καλύτερα στην κατηγορίας τους, στη σχέση ποιότητας – τιμής.

 
Μεθοδολογία και δειγματοληψία

Η γενική έρευνα «ICERTIAS Best Buy Award2019/2020» (www.bestbuyaward.org) διενεργήθηκε στην Ελλάδα από το διεθνή οργανισμό ICERTIAS – International Certification Association GmbH (www.icertias.com).

Η έρευνα διεξήχθη τον Φεβρουάριο του 2019, με χρήση ερωτηματολογίου, σε ένα δείγμα 1200 ελλήνων καταναλωτών, ηλικίας άνω των 15 ετών (γενικός πληθυσμός), βάσει της μεθόδου Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness (CAWI – DEEPMA) .

Οι εταιρείες δεν μπορούν να αυτοπροταθούν ή να εγγραφούν απευθείας στην έρευνα αγοράς. Μπορούν να «κερδίσουν» τη διάκριση «Best Buy Award», μόνο αν κατακτήσουν τη πρώτη θέση, συγκεντρώνοντας τη μεγαλύτερη αποδοχή των ερωτηθέντων, στην αντίστοιχη κατηγορία της έρευνας. Οι ερωτηθέντες δήλωσαν τις επιλογές τους, μέσω ερωτήσεων ανοικτού τύπου, όπου μπορούσαν να περιγράψουν προϊόντα και παρόχους υπηρεσιών ελεύθερα και χωρίς υποδείξεις.

Διευκρινίζεται ότι η έρευνα ICERTIAS Best Buy Award δεν λαμβάνει υπόψη την αξία του brand ή τα μερίδια αγοράς. Αντίθετα, παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις προσωπικές εμπειρίες, τις απόψεις, την ικανοποίηση και την αντίληψη των καταναλωτών, τα οποία χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να καταδείξουν τη σχέσης ποιότητας – τιμής των αγαθών και των υπηρεσιών, με βάση τις αγοραστικές εμπειρίες των ερωτώμενων.

Η έρευνα ICERTIAS Best Buy Award διεξάγεται σύμφωνα με τις διατάξεις του International Codex for the Implementation of Market and Social Research, που υιοθετήθηκε από το International Chamber of Commerce (ICC) και την European Association of Research Experts (ESOMAR).

 
info

Σχετικά με την ICERTIAS

Η ICERTIAS είναι ένας καινοτόμος, ιδιωτικός και πολιτικά ανεξάρτητος οργανισμός διεθνών ερευνών αγοράς και πιστοποίησης, ο οποίος ανακαλύπτει, πιστοποιεί και επιβραβεύει εταιρείες, προϊόντα και υπηρεσίες μέγιστου βεληνεκούς, καθοδηγώντας τους πελάτες παγκοσμίως προς ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η αγορά. Με τα Βραβεία Best Buy, QUDAL – QUality meDAL και το Πρόγραμμα Πιστοποίησης Customers’ Friend, η ICERTIAS έχει παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες σε πέντε ηπείρους. Ο οργανισμός ICERTIAS ιδρύθηκε το 2011 στην Ελβετία και είναι εγγεγραμμένος ως «ICERTIAS – Διεθνής Οργανισμός Πιστοποίησης GmbH» στο Επιμελητήριο της Ζυρίχης.

Σχετικά Άρθρα