Αύξηση πωλήσεων κατά 2,1% της Pernod Ricard Hellas

Με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας, κατά το οικονομικό έτος 2019, η Pernod Ricard Hellas προχώρησε σε αύξηση της επένδυσης στην επικοινωνία των μαρκών της  κατά 8%, επιλέγοντας τη σταθεροποίηση των κερδών της εταιρίας

 
Θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα της PernodRicardHellas για το οικονομικό έτος 2019 (Ιούλιος 2018 – Ιούνιος 2019) σε ένα περιβάλλον με πολλές προκλήσεις, τόσο εντός της αγοράς των αλκοολούχων ποτών όσο και στο γενικότερο οικονομικό κλίμα της χώρας. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της PernodRicardHellasανήλθαν σε €80 εκατομμύρια, €42,3 εκατομμύρια εκτός του ΕΦΚ, παρουσιάζοντας μια αύξηση +2,1% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,5 εκατομμύρια ευρώ.

Ο κύριος CyrilleClaquin, Διευθύνων Σύμβουλος της PernodRicardHellasδήλωσε σχετικά: «Επιβεβαιώσαμε τη δυναμική μας, κατορθώνοντας να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο τα περιουσιακά στοιχεία της Εταιρίας. Εκτός από την αύξηση των καθαρών πωλήσεων, στο ίδιο χρονικό διάστημα αποφασίσαμε να αυξήσουμε κατά σχεδόν 8% τις δαπάνες διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων της επιλέγοντας να επενδύσουμε περαιτέρω στην ελληνική αγορά,από το να αυξήσουμε τα κέρδη μας.Ο μετασχηματισμός της Εταιρίας αποτέλεσε τον πυρήνα της ανάπτυξης μας φέτος, μαζί με την υψηλή αφοσίωση και τον επαγγελματισμό των ομάδων μας. Για την PernodRicard, η αγαστή συνεργασία και οι σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας είναι ζωτικής σημασίας, καθώς μόνο μέσω των πελατών μας καταφέρνουμε να μεταδώσουμε το πάθος μας και στους καταναλωτές, που βρίσκονται στο επίκεντρο για μας».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η PernodRicardHellas, πέραν της επένδυσης στα προϊόντα της,κατέβαλε κατά τις τρεις τελευταίες οικονομικές χρήσεις περίπου €162 εκατομμύρια σε φόρους και εισφορές κοινωνικής ασφάλισης,συμβάλλοντας στην προσπάθεια αναγέννησης της ελληνικής οικονομίας.

Παράλληλα, σταθερά ανοδική πορεία διαπιστώνεται και στα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου PernodRicard παγκοσμίως κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους (Ιούλιος 2019 – Ιούνιος 2020). Συγκεκριμένα, σημειώθηκε αύξηση κατά 2,7% στις οργανικές πωλήσεις (καταγράφηκε +5,6%) που ανήλθαν στα €5.474 εκατομμύρια και 4,3% οργανική ανάπτυξη στα κέρδη προ φόρων (καταγράφηκε +8,1%) που ανήλθαν στα €1.788 εκατομμύρια. Στο συνολικό πλαίσιο δράσεων του Ομίλου PernodRicard, φαίνεται ότι η διατήρηση της ισχυρής τιμολογιακής πολιτικής σε συνδυασμό με τη στρατηγική πωλήσεων της εταιρίας μπόρεσαν να απορροφήσουν όλους τους αστάθμητους παράγοντες της παγκόσμιας αγοράς, επιδεικνύοντας για ακόμα μία χρονιά τη δυναμική του Ομίλου στην αγορά των αλκοολούχων ποτών παγκοσμίως.

 
info

PernodRicardHellas

Η PernodRicardHellas, μέλος του Ομίλου PernodRicard, ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 1990. Παρουσιάζοντας δυναμική πορεία ανάπτυξης κάθε χρόνο, κατέχει σταθερά τη 2η θέση στην εγχώρια αγορά αλκοολούχων ποτών, με κύκλο εργασιών €42,3 εκατ. και προσφέροντας απασχόληση σε 109 εργαζόμενους. Η επιτυχία της βασίζεται στη διατήρηση και την συνεχή ενίσχυση του δυνατού δεσμού της με την ελληνική αγορά και τη σταθερή δέσμευσή της τόσο στους ανθρώπους της όσο και το καταναλωτικό κοινό.  Σήμερα, η PernodRicardHellas διαθέτει πλούσιο portfolio κορυφαίων μαρκών παγκοσμίως, όπως το ChivasRegalScotchWhisky, την AbsolutVodka, το JamesonIrishWhiskey, τoHavanaClubCubanRum, το BeefeaterLondonDryGin, την OlmecaTequila, καθώς και τις ultra-premium μάρκες Perrier-JouёtBelleEpoque, AbsolutElyx, TheGlenlivetMaltWhisky, RoyalSalute και MartellCognac. Ιδιαίτερα σημαντική για την PernodRicardHellas είναι η θέση των αμιγώς ελληνικών προϊόντων που παράγει στη μονάδα παραγωγή της Μυτιλήνης: το Ούζο ΜΙΝΙ, τα λικέρ Eoliki και τα UP ελληνικών λικέρ Roots. HPernodRicardHellas σταθερά υποστηρίζει το ελληνικό επιχειρείν και την ελληνική κοινωνία, μέσω διάφορων πρωτοβουλιών όπως ο διαγωνισμός κοινωνικής επιχειρηματικότητας ChivasVenture και το AbsolutGreenHustle, αλλά και ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με ανθρωπιστικό και περιβαλλοντικό χαρακτήρα.

 
Σχετικά με την Pernod Ricard

Η PernodRicard είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία οίνου και αλκοολούχων ποτών παγκοσμίως με ενοποιημένες πωλήσεις €9.182 εκατομμυρίων το Οικον. Έτος 2019.Ο Όμιλος, ο οποίος δημιουργήθηκε το 1975 από τη συγχώνευση των Ricard και Pernod, έχει αναπτυχθεί τόσο οργανικά όσο και με τις εξαγορές των: Seagram (2001), AlliedDomecq (2005) και Vin&Sprit (2008). Η PernodRicard έχει στο πορτφόλιό της τις πιο περίβλεπτες μάρκες του χώρου: την AbsolutVodka, το παστίς Ricard, το ουίσκι Ballantine’s, ChivasRegal, RoyalSalute, GlenlivetScotchwhiskey και JamesonIrishwhiskey, το κονιάκ Martell, το ρούμι HavanaClub, το τζιν Beefeater, τα λικέρ Kahlua και Malibu, τις σαμπάνιες Mumm και Perrier- Jouet, καθώς και τα κρασιά Jacob’sCreek, BrancottEstate, CampoViejo, Graffigna και Kenwood. Η PernodRicard απασχολεί περίπου 18.000 άτομα και λειτουργεί μέσω ενός δικτύου με 6 ‘’BrandCompanies’’και 85 “MarketCompanies”που έχουν ιδρυθεί σε κάθε σημαντική αγορά. Η PernodRicard είναι σταθερά προσηλωμένη σε μια βιώσιμη πολιτική ανάπτυξης και ενθαρρύνει την υπεύθυνη κατανάλωση. Η στρατηγική και φιλοδοξία της PernodRicard βασίζεται σε τρεις κεντρικές αξίες που καθοδηγούν την επέκταση της εταιρείας: το επιχειρηματικό πνεύμα, την αμοιβαία εμπιστοσύνη και μια ισχυρή αίσθηση ηθικής.

www.pernod-ricard.com

Σχετικά Άρθρα