Η Focus Bari βραβεύει την πιο δημιουργική θετική εμπειρία πελάτη του τελευταίου εξαμήνου

Στο πλαίσιο του εορτασμού της «ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ» από 1 έως 6.10.2018,  η Focus Bari διεξάγει πανελλαδική έρευνα σε όλο το πάνελ καταναλωτών της σχετικά με τις συνήθειες και την διάθεσή τους να μοιράζονται την γνώμη τους μετά από κάθε εμπειρία τους με τους οργανισμούς προϊόντων και υπηρεσιών και βραβεύει την πιο δημιουργική θετική εμπειρία πελάτη του τελευταίου εξαμήνου!

 
Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος της εταιρείας και Head of CX & Innovation δήλωσε σχετικά: « Η αποστολή μας στην Focus Bari ήταν και παραμένει η υποστήριξη των πελατών μας μέσα από έρευνες και συμβουλευτική, στο πώς να αναπτύσσουν και να εξελίσσουν συνεχώς τις εμπειρίες των πελατών τους.

Οι πρωτοβουλίες μας μέσω design thinking workshops, customer journey mappings, και νεωτεριστικές μεθόδους έρευνας, στοχεύουν πάντα στο να δίνουμε υπεραξία στους πελάτες μας, και εκείνοι με την σειρά τους υπεραξία στους δικούς τους πελάτες, ενισχύοντας έτσι το υγιές επιχειρείν».

Στο πλαίσιο του εορτασμού της «ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ» η Focus Bari διεξάγει πανελλαδική έρευνα σε όλο το πάνελ καταναλωτών της σχετικά με τις συνήθειες και την διάθεσή τους να μοιράζονται την γνώμη τους μετά από κάθε εμπειρία τους με τους οργανισμούς προϊόντων και υπηρεσιών και βραβεύει την πιο δημιουργική θετική εμπειρία πελάτη του τελευταίου εξαμήνου!

Σχετικά Άρθρα