Η H+K Strategies κατέκτησε χρυσό βραβείο στα SABRE Awards

Χρυσή Διάκριση απέσπασε η Η+Κ Strategies Athens στην Κατηγορία Τρόφιμα και Ποτά των SABRE Awards, έναν από τους μεγαλύτερους θεσμούς βράβευσης έργων στρατηγικής επικοινωνίας και συγκεκριμένα δημιουργικών καμπανιών PR, με την Ηolistic Multi-channel καμπάνια του Nescafé για το πρόγραμμα επιμόρφωσης και κατάρτισης «Μπορούμε ΕΔΩ».

Με στρατηγικό συνεργάτη  το Ινστιτούτο Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης & Κατάρτισης (Ι.Β.ΕΠ.Ε.-ΣΕΒ) η Η+Κ σχεδίασε και υλοποίησε ολιστική επικοινωνιακή καμπάνια με το όνομα «Μπορούμε ΕΔΩ», με στόχο να μειώσει το φαινόμενο του brain drain που παρατηρείται στη χώρα μας και να βοηθήσει τους νέους να μείνουν βρουν εργασία στην χώρα μας κι έτσι να μείνουν ΕΔΩ.

Συγκεκριμένα, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν δύο κύκλοι προγραμμάτων κατάρτισης 400 νέων 18-35 ετών από τον Απρίλιο 2015 έως τον Μάρτιο 2016, οι οποίοι δίνουν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να βρουν δουλειά σε επαγγέλματα που έχουν ζήτηση στην τοπική αγορά εργασίας. Με τη χρήση storytelling, media relations, media synergies, ambassador endorsement και social media engagement, η καμπάνια με 8.554 συμμετοχές και 75.000.000 impressions μετατράπηκε σε κίνημα, προτρέποντας στους νέους στην ερώτηση «Μένουμε ή Φεύγουμε» να απαντήσουν «Μένουμε εδώ, Μπορούμε εδώ»!

Η CEO της Hill + Knowlton Strategies στην Ελλάδα, Ελένη Κωνσταντινίδη, ανέφερε ότι: «Είμαστε υπερήφανοι που κατακτήσαμε το Ευρωπαϊκό Χρυσό Βραβείο SABRE που αποτελεί την ανώτατη καταξίωση στο χώρο της επικοινωνίας. Σήμερα ο ρυθμός των αλλαγών στις δημόσιες σχέσεις είναι πιο ταχύς από ποτέ. Η ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων και των social media έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες αλληλεπιδρούν με τους βασικούς εταίρους τους και το ευρύτερο κοινό, πράγμα που δημιουργεί νέες ευκαιρίες για εμάς. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που ο Nescafé μας εμπιστεύτηκε για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός τόσο καινοτόμου προγράμματος που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τις νέας γενιάς. Νιώθουμε συγκινημένοι που η προσπάθειά μας να ενισχύσουμε επικοινωνιακά το brand Nescafé είχε όχι μόνο ιδιαίτερη ανταπόκριση στους νέους στην Ελλάδα, αλλά αναγνωρίστηκε και στο εξωτερικό για την πρωτοτυπία, τη δημιουργικότητα και την ολιστική προσέγγιση της επικοινωνιακής στρατηγικής της».

Σχετικά Άρθρα