Eνα ταξίδι στην γαστρονομική κουλτούρα της Ουγγαρίας

Η ALX GREECE και ο Εθνικός Οργανισμός Εμπορίου της Ουγγαρίας, υπό την αιγίδα της Ουγγρικής πρεσβείας, πραγματοποίησαν εκδήλωση με στόχο τη γνωριμία του ελληνικού επαγγελματικού κοινού με παραδοσιακές και σύγχρονες γεύσεις της Ουγγαρίας.

 
Με στόχο την αμοιβαία ανάπτυξη εμπορικών σχέσεων και επενδύσεων στον τομέα των τροφίμων και ποτών, η ALX GREECE και ο Εθνικός Οργανισμός Εμπορίου της Ουγγαρίας (ΜΝΚΗ) πραγματοποίησαν υπό την αιγίδα της Ουγγρικής Πρεσβείας, το Athens Hungarian Gastro Event 2017 το οποίο έλαβε χώρα στον φιλόξενο χώρο της Αίγλης Ζαππείου την Τρίτη 28 Μαρτίου.

Η εκδήλωση περιελάμβανε ένα γευστικό ταξίδι στην γαστρονομική κουλτούρα της Ουγγαρίας με τοπικές δημιουργίες που ετοίμασε ο Ούγγρος σεφ Mihaly Vorak, για εκλεκτούς προσκεκλημένους από τον κλάδους ΜΜΕ, τροφίμων, ποτών και εστίασης. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών επιχειρηματίες του τομέα της εστίασης και γαστρονομίας, γνωστοί σεφ, στελέχη επιχειρήσεων και δημοσιογράφοι, οι οποίοι μέσα από μία γευστική διαδρομή επτά πιάτων, ξεναγήθηκαν σε μερικές αντιπροσωπευτικές γεύσεις της ουγγρικής κουζίνας, οι οποίες συνοδεύτηκαν από τα πολύ αξιόλογα κρασιά και αποστάγματα που παράγει ο ουγγρικός αμπελώνας.

Όλα τα πιάτα ήταν παρασκευασμένα με προϊόντα και υλικά που ήρθαν απ΄ ευθείας από την Ουγγαρία, ειδικά για τον σκοπό αυτό. Να σημειωθεί ότι όλα τα προϊόντα ουγγρικής παραγωγής είναι δια νόμου μη-τροποποιημένα γενετικά, βάσει του συντάγματος της Ουγγαρίας.

Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και φανέρωσε πόσο κοντά βρίσκονται οι δύο λαοί τόσο από πλευράς γεύσεων όσο και της γενικότερης γαστρονομικής κουλτούρας, αποδεικνύοντας ότι υπάρχει μεγάλη δυναμικής για συνεργασίες και στον τομέα αυτόν.

Το Athens Hungarian Gastro Event 2017 τίμησε με την παρουσία του ο Ούγγρος πρέσβης στην Ελλάδα, κ. Erik Haupt, ο οποίος και προλόγισε την εκδήλωση εστιάζοντας στις δυνατότητες ανάπτυξης εμπορικών συνεργειών μεταξύ των δύο χωρών, καθώς και στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για επενδύσεις, ειδικά στον τομέα τροφίμων – ποτών, ο οποίος αποτελεί βασικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας και είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με άλλους ζωτικούς τομείς της, όπως ο τουρισμός.

Επίσης, δόθηκε η ευκαιρία στους επιχειρηματίες και δημοσιογράφους να γνωρίσουν καλύτερα την ALX GREECE, η οποία αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ των δύο χωρών στους τομείς εμπορίου και επενδύσεων, εκπροσωπώντας στη χώρα μας τον Ουγγρικό Εθνικό Οργανισμό Εμπορίου, ο οποίος προάγει τη σύναψη επιχειρηματικών και εν γένει οικονομικών σχέσεων, μεταξύ ελληνικών και ουγγρικών επιχειρήσεων.

Η ALX GREECE διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία για στρατηγικούς κλάδους της οικονομίας, με έμφαση στους τομείς Τροφίμων και Ποτών, Γεωργίας και Κτηνοτροφίας, Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ICT), Υγείας, Βιοτεχνολογίας, Διαχείρισης Αποβλήτων, Διαχείρισης Υδάτινων Πόρων, Υπηρεσιών Smart Cities και Αστικής Ανάπτυξης, καθώς και επενδύσεων στην Ελλάδα, την Ουγγαρία, την Νοτιοανατολική Ευρώπη, και την Ανατολική Μεσόγειο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες της εταιρείας, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της ALX GREECE

 
INFO

Σχετικά με την ALX GREECE  

Η ALX GREECE είναι μέλος του ομίλου Polat. Στόχος της εταιρείας είναι να συμβάλλει στην ανάπτυξη διεπιχειρησιακών και επενδυτικών σχέσεων και να προσφέρει πολύπλευρη αρωγή στις επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να επενδύσουν στην ανάπτυξη της εξωστρέφειάς τους, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά τους στην αγορά. Μέσω των δραστηριοτήτων της, ενισχύει, μεταξύ άλλων, την εξωστρέφεια της Ουγγρικής οικονομίας, εκπροσωπώντας στην Ελλάδα τον Ουγγρικό Εθνικό Οργανισμό Εμπορίου (MNKH).

 
Σχετικά με τον Hungarian National Trading House (MNKH)

Ο Hungarian National Trading House (MNKH), είναι ο Εθνικός Οργανισμός Εμπορίου της Ουγγαρίας. Αποστολή του είναι η υποστήριξη των ουγγρικών επιχειρήσεων στην εξεύρεση κατάλληλων επιχειρηματικών εταίρων στις διεθνείς αγορές. Επιπλέον, παρέχει κρατικές εγγυήσεις προς τους συνεργάτες του, προκειμένου να διευκολύνει την ανάπτυξη αμοιβαία επωφελών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Πρόσφατα, ο MNKH επεξέτεινε την παρουσία του σε σχεδόν 40 χώρες από 4 ηπείρους. Στους στρατηγικούς στόχους του περιλαμβάνεται  η παρουσία  σε χώρες της Νότιας Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Σχετικά Άρθρα