Oι θηρευτές τεχνοκράτες των μανιταριών

«Να είσαι εργάτης στην δουλειά σου»

 

Από Π.Τσακιρίδη

«Aν ένας άνθρωπος προχωρά με εμπιστοσύνη προς την κατεύθυνση των ονείρων που έχει πλάσει για να ζήσει τη ζωή που έχει φαντασθεί, θα συναντήσει μια απροσδόκητη επιτυχία»(X.Θορο)

Άμεσος, ευθύς, αναλυτικός, εξαιρετικός ανατόμος μίας ανανεωτικής επιχειρηματικής αντίληψης και θεμελιωτής του νέου πλούτου της ελληνικής γης.

Με κέντρο βάρους την καλλιέργεια πρότυπων Ελληνικών Μανιταριών και διάχυση της στέρεης γνώσης του στην αγροοικονομία.

Εφαρμόζει σαν καλοκουρδισμένη μηχανή, την μεταοικονομία της ερευνητικής παρακολούθησης με πανελλαδική οργανωτική συγκρότηση από πυρήνες νέων ανθρώπων, απλών ενδιαφερόμενων, νέων αγροτών, ανέργων με όρεξη για μάθηση, επενδυτών με κεφάλαια επιπέδου που τα προστατεύουν με την βούλα του ανθρώπου, που ονομάσθηκε από ειδήμονες ξένων χωρών ως ο ηγέτης-επαναστάτης της ελληνικής απάντησης στα Μανιτάρια.

Διαθέτει την ικανότητα να διεμβολίζει με μία λέξη του τον πυρήνα της ουσίας, μου περιγράφει μια ιστορία επαγγελματικής αναζήτησης που μπορεί να εμπνεύσει δικαιωματικά.

Τον Λευτέρη Λαχουβάρη τον συνάντησα ένα πρωινό Σαββάτου στους Καθενούς Ευβοίας, πριν λίγες ημέρες, σε μια συζήτηση που κράτησε 2 ώρες.

Όσο είναι η διάρκεια μίας κινηματογραφικής ταινίας, με τίτλο Ο Θηρευτής των Μανιταριών, μια ζωή με ένταση και ανατροπές, από έναν αφοσιωμένο και παθιασμένο επαγγελματία -εργάτη του υπέροχου κόσμου των μανιταριών.

Η συνέχεια περιελάμβανε μια αναλυτική ξενάγηση στην τοπική μονάδα παραγωγής υποστρώματος στους Καθενούς, και στο διπλανό χωριό τους Πισσώνες, στην δεύτερη ιδιόκτητη μονάδα παραγωγής της εταιρίας ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΔΙΡΦΥΣ.

Είναι στην πλέον παραγωγική ηλικία των 40 ετών, με μία ιστορία που ξεκινάει από ένα πάθος για τα μανιτάρια και την ανακάλυψη του θαυμαστού κόσμου τους.

Η μονάδα ξεκίνησε από ένα χωραφάκι που είχε με καρυδιές, με τους γεωπόνους να επιβλέπουν  από το πρωί τις εργασίες κατασκευής, να γίνονται ένα με τους εργάτες, να μεταφέρουν υλικά και να σχεδιάζoυν και την παραμικρή λεπτομέρεια, σε ένα όνειρο που έβλεπε να υλοποιείται μπροστά στα μάτια του.

Επίμονος αναζητητής ενός νέου κόσμου με επίκεντρο τα μανιτάρια, ανεξάντλητος ερευνητής εργαστηριακών μελετών.

Τιθάσευσε έναν αντισυμβατικό τρόπο ζωής και τον μετάλλαξε σε ένα σκοπό ζωής.

Με συνεχή επαγρύπνηση στην επανεφεύρεση νέων brand name απογείωσε την πολλαπλασιαστική αξία των λειτουργικών μανιταριών και τα έθεσε στην υπηρεσία της πρόληψης στον τομέα της υγείας αλλά και του καθημερινού οικογενειακού τραπεζιού.

Υπηρετεί από φοιτητής την γέννηση νέων εφαρμογών ερωτευμένος με την έρευνα και την διεξοδική λεπτομερειακή μελέτη ενός…μύκητα.

Έχει το μικρόβιο του ονειροπόλου, την ματιά μίας νέας αντίληψης στην θέαση του προφανούς, αυτός και τα μανιτάρια σε μία γόνιμη συνύπαρξη ενάντια σε κάθε αντιξοότητα.

H πορεία της εταιρίας τους είναι ευεργετημένη από ένα πλήθος νέων αγροτών-συνεργατών, που μετουσιώνουν την πειθαρχία της λεπτομέρειας που τους διδάσκει ο Λευτέρης.

Οι άνθρωποι που συνεργάζονται μαζί τους είναι partner μίας υγιούς σχέσης με μοναδικό συμβόλαιο την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό τους.

Συμμέτοχοι στο έργο ζωής ενός Οραματιστή- Ερευνητή –Εργάτη, ενός πολυσύνθετου επιχειρηματία άλλης οπτικής, έξω από τα συμβατικά καλούπια της καθεστηκυίας άποψης.

Είναι πρωταγωνιστής στον τομέα του γιατί ήθελε να είναι διαφορετικός από άποψη.

Ο Λευτέρης μαζί με τον Θανάση είναι οι δημιουργοί πρότυπων μονάδων, που διαθέτουν στρατηγική εσωτερική συνοχή, τεχνοκρατικούς συνδυασμούς συνεργειών, με άμεσο, ορατό, πρακτικό όφελος για συνεργάτες, συνοδοιπόρους, αγρότες, νέους επιστήμονες γεωπόνους, ανθρώπους όλων των κοινωνικών τάξεων που αναγνωρίζουν στο πρόσωπο τους αυτό που επιβράβευσε το ένστικτο πολυάριθμων ειδημόνων του χώρου από χώρες του εξωτερικού : την αναμόρφωση της ελληνικής άποψης για το ελληνικό μανιτάρι, σε μια Ελλάδα που μπορεί να υποστηρίξει μία αναζωογονητική αντίληψη σε ένα προϊόν με ιστορία 4.000 χρόνων.

Το υπερασπίσθηκε και το κυνήγησε.

Το απέδειξε και το μεταλαμπάδευσε.

Κυνηγήθηκε και μάτωσε.

Επέμεινε και επανήλθε.

Ένας αμείλικτος επίμονος ήρωας, ένας μαχητής της άλλης Δημιουργικής Ελλάδας.

Ζήστε το ταξίδι τους, αφουγκραστείτε τον παλμό τους, μυρίστε τον ιδρώτα τους, δείτε τα χώματα στα χέρια τους.

•»Από εργάτης …leader»

Με έντονες τάσεις φυγής από την τσιμεντούπολη της Αθήνας, φανατικά οικολόγος από τις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου, επέλεξε μόνο μία σχολή: Γεωπονική Αθηνών, όπου και πέρασε 69ος αλλά τελείωσε πρώτος γιατί διάβαζε αυτό που του άρεσε πάντα.

Στο πρώτο έτος του δίνεται η δυνατότητα από μια τυχαία γνωριμία να βρεθεί εκπαιδευόμενος στην Γερμανία, τo 1991, το δίμηνο του καλοκαιριού που έψαχνε μια απασχόληση-ναι σωστά το μαντέψατε-σε… μανιταράδικο.

Μία σύγχρονη, εργοστασιακού τύπου μονάδα καλλιέργειας μανιταριών, υψηλών προδιαγραφών, με 350 άτομα προσωπικό, με παραγωγή ημερησίως 8 τόνων λευκών μανιταριών και την πρόταση του επιστάτη, εάν θέλει, να γίνει οδηγός ενός ειδικού οχήματος που μετέφερε σε μια σειρά από τέσσερα βαγόνια παλέτες με μανιτάρια.

Αυτό που δεν κατάλαβε όμως, επειδή δεν γνώριζε καλά την γλώσσα, ήταν ότι τον προόριζε για οδηγό σε ένα όχημα- φορτωτή, σε μία τεράστια μπουλντόζα, η οποία είχε ένα φορτίο εξίσου κρίσιμο αλλά δύσοσμο- μεταφορά κοπριάς σε φάση ζύμωσης.

Εκεί τις τελευταίες δυο εβδομάδες γνωρίζεται με έναν Γερμανό γεωπόνο εκπαιδευόμενο στην μονάδα, και επειδή σπούδαζε και ο ίδιος Γεωπόνος τον ενδιέφερε να ασχοληθεί με το αντικείμενο των ονείρων του-τα μανιτάρια.

Το 1992 επισκέπτεται τον γεωπόνο στην μικρή μονάδα του στο Αμβούργο, με 12 άτομα προσωπικό και παραγωγή 300 κιλών την ημέρα, όπου και μυήθηκε σε όλα τα στάδια παραγωγής-καλλιέργειας καθώς και στα μυστικά των μανιταριών σε βιομηχανικό επίπεδο και όχι γεωργικής ασχολίας -που δεν ήταν άλλωστε και μαθημένος.

Η προσαρμοστικότητά του και η δίψα του για μάθηση, καθώς και η τριβή με το αντικείμενο, εντυπωσιάζουν τον συνεργάτη και φίλο του πλέον Γερμανό και αποφασίζει να του αναθέσει όλη την Διεύθυνση της Μονάδας.

Με την επιστροφή του στην Σχολή του το 1993 αρχίζει και η αναζήτηση για αντίστοιχο μάθημα, που βεβαίως δεν υπήρχε, κάποιους ειδικούς που θα μπορούσαν να του δώσουν περισσότερα εφόδια εκμάθησης, και ανακαλύπτει τον καθηγητή Μπαλή, ο οποίος είχε κάνει πολλές δοκιμές στα μανιτάρια, με τον οποίο έκανε και το διδακτορικό του.

Ο ίδιος του συστήνει και έναν φοιτητή του ο οποίος την εποχή εκείνη πραγματοποιούσε την διδακτορική του διατριβή στην Γενετική Μυκήτων στην Γαλλία, τον Γ.Ζερβάκη.

Πραγματοποιεί την πτυχιακή του η οποία κρατάει 2,5 χρόνια -και όχι 3-4 μήνες όπως είθισται-, με 12 ώρες στο μικροσκόπιο, μια πώρωση που έπρεπε να διοχετευθεί στο να κατακτήσει το δικό του σύμπαν, μια αναζήτηση όλης της διαδικασίας καλλιέργειας μανιταριών.

Η ολοκλήρωση του έργου του ως φοιτητής περιλαμβάνει μια μελέτη Γενετικής Μανιταριών με διασταυρώσεις ποικιλιών-στελεχών από 12 διαφορετικές χώρες, η οποία παρουσιάσθηκε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Μανιταριών στην Οξφόρδη, το 1995 και αναφέρεται στα Πρακτικά.

Ένα δώρο πολύτιμο οι συμπτώσεις στην ζωή του, ενταγμένες σε ένα σχέδιο που το ακολουθούσε πιστά, χωρίς να γνωρίζει πού θα οδηγήσει, ταγμένος από μικρός στην αντισυμβατική θεώρηση των πάντων, του αναπάντεχου συμβάντος και της πίστης στην ευλογία της δυσκολίας.

•»Η αρχή»

«Ο κόσμος παραμερίζει προκειμένου να αφήσει να περάσουν όσοι ξέρουν πού πηγαίνουν » (N.Tζορνταν)

Τον Αύγουστο του 2003 οι δύο συνεργάτες ξεκίνησαν την δική τους μονάδα από το μηδέν.

Μόνοι τους, με μοναδική κληρονομιά μία έκταση γης 4 στρεμμάτων, που είχαν αγοράσει με κάποια μικρά κέρδη που επενδύθηκαν σε ανύποπτο χρόνο, στην Εύβοια.

Αυτή την έκταση γης, μεταμόρφωσαν σε μήτρα ανάπτυξης του οράματός τους.

Είναι χαρακτηριστική η σκηνή που περιγράφει ο Λευτέρης , όταν με την πίστη του και μόνο ότι θα πετύχει στην δική του μονάδα, ζητάει από το ταμείο Τράπεζας στην Εύβοια ένα μπλοκ επιταγών.

Η ταμίας τον παραπέμπει στον Διευθυντή της, εκείνος τον κοιτάει σαν εξωγήινο και του λέει να περάσει σε ένα χρόνο όταν θα έχει να δείξει κάποια αποτελέσματα η μονάδα.

Ο Λευτέρης ξαναεμφανίζεται μπροστά του την επόμενη ημέρα με το ίδιο αίτημα, ο διευθυντής επαναλαμβάνει το ίδιο.

Την Τρίτη ημέρα επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό, ώσπου ο Διευθυντής της τοπικής ALPHA BANK o κος Δράκος, κατάλαβε ότι αυτός ο πεισματάρης, έχει να του πει κάτι.

Η παρουσίαση των σχεδίων του Λευτέρη, το βαρύ Βιογραφικό τους, οι υγιείς προοπτικές βάση χρονοδιαγραμμάτων, τα δομημένα επιχειρήματα τους και το πρότυπο project τον έπεισαν.

Λεπτομέρεια κρίσιμη: η τοπική ΑΓΡΟΤΙΚΗ Τράπεζα, οι συνάδελφοι γεωπόνοι τον έδιωξαν κυριολεκτικά, γιατί εμφανίσθηκε με την αξιοπρέπεια του βιογραφικού του.

Δεν άκουσαν και δεν πίστεψαν ένα νέο επιχειρηματία με το επιχείρημα ότι είναι καταδικασμένος χωρίς άλλου είδους άκρες, ένας αόρατος για τους γραφειοκράτες .

Όπως αναφέρει ο ίδιος, “ το πρώτο πράγμα που κοιτάνε στο εξωτερικό προκειμένου να σε χρηματοδοτήσουν είναι το βιογραφικό σου, όχι πόσα κεφάλαια διαθέτεις. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι πόσο καλά ξέρεις την δουλειά σου”.

Αυτός που το κατάλαβε , ήταν ο κος Δράκος, ο τότε Διευθυντής της Alpha bank Χαλκίδας, ο οποίος με την έγκριση ενός ποσού 110.000 ευρώ έθεσε την βάση απογείωσης της εταιρίας δύο απλών αγροτών γεωπόνων.

Το όνομά του αναφέρεται από τον Λευτέρη με σεβασμό, με συνεχείς αναφορές, στέκεται στο όνομα ενός ανθρώπου που διάβασε πίσω από τα τυπικά, είδε γνώση αντικειμένου , όρεξη και αφοσίωση μοναδική και πλήρη επίγνωση ότι θα πετύχουν.

Έβλεπε μπροστά του έναν αξιοπρεπή πεισματάρη νέο και ζούσε το όραμα, ένα φρενήρη ρυθμό αναλύσεων, αριθμών, λεπτομερειών και μέθεξης που η ιδιωτική πρωτοβουλία έχει την διορατικότητα να ανακαλύπτει μοναδικά.

 
Η φιλοσοφία επένδυσης

Αυτό που εφαρμόζεται με επιτυχία είναι μία κεντρική μονάδα η οποία έχει όλη την τεχνογνωσία και την παραγωγή της πρώτης ύλης για την καλλιέργεια του μανιταριού, δηλαδή του χώματος ή του υποστρώματος στην δική μας ορολογία,compost όπως λέγεται, όπως το έκανε και ο Γερμανός επιχειρηματίας πριν από 30 χρόνια.

Δεν έβγαζε ο ίδιος μανιτάρια ….Έβγαζε ένα υλικό όμως εγγυημένο, και το μοίραζε σε αγρότες γύρω από την περιοχή του και τους έδειχνε τον τρόπο να καλλιεργήσουνε.

Έτσι λοιπόν τους παρείχε την πρώτη ύλη, τους μαθαίνει να καλλιεργούν, και οι αγρότες παράγουν το μανιτάρι και το πουλάνε εκεί που προτείνει η εταιρία ή όπου θέλουν οι ίδιοι οι αγρότες ”

•»Όλα μαζί ή χώρια;»

“ Το βασικό σημείο διαφοροποίησής μας ήταν λοιπόν η μη καθετοποίηση και ο δεύτερος ο βιολογικός παράγοντας.

Όλα μαζί δεν κάνουν. Μολύνει το ένα το άλλο.

Αυτό το σκεπτικό το εδραιώσαμε, το θωρακίσαμε άριστα και είχαμε υπολογίσει ότι με τρείς πελάτες είμαστε βιώσιμοι.

Αυτό το πλάνο ανάπτυξης όμως εξαπλώθηκε σαν το …μανιτάρι και σήμερα υπάρχει ένα πανελλαδικό δίκτυο πελατών μας με τριψήφιο αριθμό.

Στο εξωτερικό, λόγω της ποιότητας του μανιταριού που παράγει το υπόστρωμά μας, έχει γίνει γνωστό και εξάγουμε μέσω Ολλανδίας στην Βουλγαρία .

Καταφέραμε επίσης και μηδενίσαμε τελείως τις εισαγωγές και έγινε η δική μας μαγιά, το δικό μας πρότυπο επιτυχίας επιδοτούμενη καλλιέργεια πλέον από το Υπουργείο, με αρκετά χρόνια καθυστέρηση ”

Η μειοψηφία των ανήξερων

Η συζήτησή μας αγγίζει και μια μειοψηφία αγροτών παραγωγών, » που αποφάσισε μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να αμφισβητήσει τις γνώσεις που πήρε από εμάς και να λειτουργήσει ανταγωνιστικά απέναντι μας».

Ως ευεργετημένοι όμως ξεχνάνε ότι το υπόστρωμα που παράγεται από τους δύο γεωπόνους εκτός από ανάμιξη » άψυχων πρώτων υλών» όπως το άχυρο που πιστεύουν ότι είναι, εμπερικλείει γνώση και επιστημονική κατάρτιση ετών και είναι σχεδόν αδύνατον να αντιγραφεί.

Ό ίδιος τους απαντάει σε πρώτο πρόσωπο, λέγοντάς τους “δεν μετανιώνω που ξενύχτησα μέσα στο συσκευαστήριό σου να σου μάθω την δουλειά χωρίς να έχω κανένα κέρδος ”, μια απάντηση ηγετική και υπερβατική, από έναν επιχειρηματία που πρέπει να αξιοποιηθεί ως εθνικός πρεσβευτής , με διάθεση άπειρων μέσων για να κάνουμε πρωταθλητισμό σε ένα brand name με ελληνική ταυτότητα.

 
Έπρεπε να βγάλω το τέλειο μανιτάρι.

“ Έπρεπε να κάνουμε την δική μας παραγωγή.

Είχε ωριμάσει μέσα μου ότι θέλω αυτό το ελληνικό προϊόν να έχει μια ολοκληρωμένη εμφάνιση, με σειρά και κωδικούς που αναδεικνύουν την μοναδικότητα του, πρωτότυπο και πρότυπο brand name , ασυναγώνιστη ποιότητα, εφόσον έχω πλήρη γνώση της διαδικασίας.

Το κάθε προϊόν που βγαίνει από εμάς έχει όνομα, δεν φεύγει χύμα μέσα στο τσουβάλι σαν σαβούρα»

Η αναφορά του στην εταιρία Πεφάνης, με την οποία έχει οικοδομήσει πολύπλευρη επιχειρηματική σχέση είναι το επιστέγασμα μίας πορείας που επιβραβεύει τον αγώνα του.

Η εταιρία κινεί τα νήματα διανομής της Δίρφυς σε όλη την Ελλάδα, σε μαζικούς χώρους και στοχευμένα επιλέξιμα σημεία.

Είναι “μια σχέση ζωής, μια σχέση εμπιστοσύνης” όπως μου αναφέρει, πέρα από τετριμμένα, ξύλινα και αντιπαραγωγικά, εν τέλει, συμβόλαια του συμβατικού επιχειρείν.

Το 2012 ξεκινάει με τις πλέον ευοίωνες προοπτικές, με ένα δίκτυο διανομής και παραγωγών , με τριπλασιασμό της παραγωγικής δυναμικής , με τρείς νέες επενδύσεις σε μονάδες παραγωγής στην Εύβοια από νέους ανθρώπους.

“ Το Δίκτυο που έχουμε σε ανάπτυξη έχει το σκεπτικό , ότι πουλάμε τα υποστρώματα στους πελάτες μας.

Σε αυτούς που μπορούμε και είναι κοντά στην Αθήνα τους παίρνουμε την παραγωγή, την ελέγχουμε, και εξοφλούνται τοις μετρητοίς κάθε μήνα.

•»Επένδυση στην επιστήμη και νέα πλάνα»

Συλλογή αυτοφυών μανιταριών.

H εταιρία εφαρμόζει ένα πολυσύνθετο πλάνο, με πρωτογενή στοιχεία και πρωτότυπη ανθρωποκεντρική λογική, που αναπτύσσεται με την μεθοδική οργάνωση ανθρώπων που μαζεύουν τα άγρια μανιτάρια της φύσης στα βουνά και πωλούνται με την εγγύηση του brand name Δίρφυς.

“ Από την Δυτική και την Ανατολική Μακεδονία μέχρι την Ήπειρο, η συλλογή άγριων μανιταριών υλοποιείται από αγρότες και ντόπιους κατοίκους, που τους δείξαμε και τους διδάξαμε, με άπειρα ξενύχτια μέσα στα καφενεία, όλη την διαδικασία και την τεχνική. Έχουν τύχει να είναι 100 άτομα μέσα στο καφενείο και να παρακολουθούν με ιερή κατάνυξη, την διάλεξη-σεμινάριο, όπως και μέσα σε σπίτια, και γενικά σε κάθε χώρο που μπορεί να υπάρξει.

Διδάσκουμε τον τρόπο συλλογής, τις ποικιλίες, και ειδικές κατηγορίες συμπολιτών μας, με πολύ ζήλο μαθαίνουνε την δουλειά.

Κάθε άνοιξη και φθινόπωρο 400 οικογένειες από την Βόρεια Ελλάδα κάνουν την συγκεκριμένη δουλειά, με άμεση πληρωμή μετρητών , συμπληρώνοντας ένα σεβαστό επιπλέον ποσό στο οικογενειακό τους εισόδημα ”

Χρυσό Μανιτάρι

Η κινητοποίηση επαγγελματιών της γαστρονομίας, μέσω ειδικών ενεργειών που περιλαμβάνουν ανάδειξη γαστρονομικών προτάσεων με αποκλειστική χρήση ελληνικών επιλεκτικών προϊόντων, θα αναγνωρίσουν το ελληνικής ταυτότητας Μανιτάρι Δίρφυς , και πολύ σύντομα αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις.

 
Πολυεπίπεδο ερευνητικό πρόγραμμα

Ο Λευτέρης αναφέρεται σε ένα ευαίσθητο θέμα, που αποδεικνύει την προσήλωσή του σε αδιαπραγμάτευτες αξίες, όπως οι διατροφικοί ισχυρισμοί, “ τους οποίους, ποτέ δεν πρόκειται να ισχυρισθούμε, αντιθέτως ενθαρρύνουμε και ενισχύουμε την ένταξη Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και ερευνητικών κέντρων, όπως του Γεωπονικού Πανεπιστημίου σε ειδικά προγράμματα που επικυρώνουν τεκμηριωμένα τα δεδομένα μέσω αναλύσεων.

Μέσω της Γ.Γ.Έρευνας και Τεχνολογίας, αναδειχθήκαμε 13η ανάμεσα σε 30 εταιρίες, για τις οποίες έχει εγκριθεί η χρηματοδότησή τους, ύψους 500.000 ευρώ, στο πλαίσιο ενός μεγάλου προγράμματος με τίτλο “ Μελέτη της επίδρασης δύο μανιταριών, Πλευρώτους και Λεντινούλας, στην αύξηση της Aνοσοδιέγερσης σε γυναίκες που έχουν παρουσιάσει κίνδυνο εμφάνισης του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας ”.

Μια μελέτη μοναδική και για πρώτη φορά με ορίζοντα 3 ετών και δωρεάν παρακολούθηση των γυναικών από το Πανεπιστήμιο.

Επειδή η εμφάνιση του συγκεκριμένου καρκίνου προέρχεται από ιογενή αίτια, έχουν υπάρξει μελέτες στο εξωτερικό οι οποίες αναφέρουν ότι με σωστή διατροφή με μανιτάρια Λεντινούλα και Πλευρώτους , μία γυναίκα η οποία έχει περάσει από Παπ Τεστ και έχει βρεθεί ότι είναι άμεσου κινδύνου και έχει υποβόσκοντα κύτταρα, μπορεί μετά από 6 μήνες διατροφής, με 6 γραμμάρια ημερησίως από τα δύο μανιτάρια, να επαναλάβει το Pap test και να επανέλθει στην κατηγορία του μη κινδύνου.

Έχουν προσκομισθεί από εμάς και ανάλογες μελέτες που έχουν γίνει και σε Πορτογαλία, Ιαπωνία και Αμερική , αλλά ποτέ σε τόσο μεγάλο δείγμα 150 γυναικών, διαφόρων ηλικιών.

Το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί στην Πανεπιστημιακή Κλινική Ιωαννίνων, με 4 διακεκριμένους καθηγητές, με συνέργεια του Γεωπονικού Πανεπιστημίου και του κου Ζερβάκη που είναι Γενετιστής, με την σύμπραξη του Εθνικού Ιδρύματος Αγροτικής Έρευνας και τον κ.Ισραηλίδη Κλεάνθη.

Ευρύτερα θα ασχοληθεί και με την επίδραση στο καρδιαγγειακό σύστημα, με δείκτες χοληστερίνης και σακχάρου, για να δούμε πώς επηρεάζονται και αυτά.

Πρέπει να ξέρουμε ότι τόσο η Λεντινούλα όσο και το Πλευρώτους περιέχουν ενεργούς πολυσακχαρίτες, λεντινάν και εριταδινίνη αντίστοιχα, οι οποίοι μειώνουν κατακόρυφα την χοληστερίνη, εκτός των υπαρχόντων ουσιών που περιέχουν δηλαδή τις Β-γλουτάνες , οι οποίες έχουν εφαρμογή στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος σε πλήθος ανθρώπων , παιδιών, αθλητών και άλλων κατηγοριών”

•»ΔΙΡΦΥΣ HEALTH»
Το νέο βήμα ανάπτυξης της εταιρίας που σχεδιάζεται, περιλαμβάνει ένα δυναμικό project το οποίο ασχολείται με τα οφέλη των φαρμακευτικών μανιταριών στην υγεία μας.

Σκοπό έχει να  ενημερώσει  πως τα φαρμακευτικά μανιτάρια μπορούν: να ενισχύσουν ένα εξαντλημένο ανοσοποιητικό σύστημα, να βελτιώσουν την καρδιαγγειακή λειτουργία, να υποστηρίξουν την καλή λειτουργία του ήπατος και του εντέρου και να συμβάλλουν στην διατήρηση της καλής λειτουργίας του οργανισμού.

Παράλληλα, ερευνά, αναλύει, και συνθέτει νέα προϊόντα με πολλαπλά οφέλη στην υγεία μας.

Επίσης το προϊόν Γανόδερμα που μπορεί να απογειώσει την γεύση του καφέ και μία ειδικά σχεδιασμένη κατηγορία προϊόντων για διανομή μέσω Δικτύου Ομοιοπαθητικών.

•»ΧΙΩΤΙΚΟ ΚΕΛΑΡΙ»

Ο Κωσταντουλάκης Νίκος, γνωστός chef των Αθηνών που δραστηριοποιείται επαγγελματικά πλέον στην Χίο, έχει προσθέσει στο portfolio της Δίρφυς, το brand name των Ζυμαρικών Δίρφυς, παραγωγής Χίου.

Η τοποθέτησή τους είναι σε πειραματικό στάδιο, μέσω λαϊκών αγορών και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης , για να αξιολογηθούν τα πρώτα αποτελέσματα με επιτυχία, όπως αποδεικνύουν οι πρώτες ενδείξεις αποδοχής από τον καταναλωτή που είναι συνειδητοποιημένος.

 
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΡΟΥΦΑΣ

Η άλλη ενδιαφέρουσα δραστηριότητα προώθησης, περιλαμβάνει το περιβόητο χρυσό προϊόν της ελληνικής Τρούφας, με συνεργάτη τον σεφ Νίκο Αθανασιάδη από την Χαλκιδική, που προωθείται με εναλλακτική εμφάνιση, ένα καινοτόμο προϊόν, με την σφραγίδα εγγύησης ενός μοναδικού Έλληνα παραγωγού.

•»ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ»

“ Ο κόσμος που ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με τις πρωτοποριακές καλλιέργειες , να προσέξει να μην παρασύρεται και εξαπατηθεί όπως στο χρηματιστήριο.

Η μοναδική καλλιέργεια που έχει την γρηγορότερη απόδοση και την μεγαλύτερη είναι το μανιτάρι, προσωπικά όμως δεν θα παρασύρω κανέναν.

Ένα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι ότι οι δυναμικές απορρόφησης των προϊόντων που έχουν οι αγορές, είναι περιορισμένες. Αυτή τη στιγμή εισάγονται 2.000 τόνοι φρέσκα λευκά μανιτάρια μόνο από την Πολωνία. Το υπ’αριθμό 1 σε πωλήσεις στην Ευρώπη είναι το λευκό μανιτάρι, συμπτωματικά και αδικαιολόγητα.

Αντίθετα στην Ασία, με την μακραίωνη ιστορική παράδοση, την πρωτοκαθεδρία έχουν η Λεντινούλα και το Πλευρώτους.

 
Σεμινάριο Παροχής Επιχειρηματικών Συμβουλών

» Πριν κάνεις μια επένδυση ως νέος αγρότης ή νέος γεωπόνος με εξειδίκευση, ίδρωσε να μάθεις την δουλειά , δες εάν μπορείς να είσαι εργάτης στην δουλειά σου, να ανακατευτείς με την λάσπη και, εάν τα κάνεις αυτά, ξεκίνα.

Στα παιδιά με μεράκι και γνώσεις, που θέλουν να κάνουν μονάδες μανιταριών, τους προτρέπω να δουν την περιοχή τους, να συζητήσουν μαζί μας, και θα αξιολογηθεί από εμάς εάν υπάρχει προοπτική, με παροχή καθορισμού τιμών και διεξόδων πώλησης.

Με μία προϋπόθεση: αυτό το βήμα, να το πιστέψουν από την αρχή.

Η δική μας εμπειρία στον κλάδο μπορεί να ορίσει την επιτυχία μιας νέας επένδυσης με πολλούς τρόπους, που συνυπολογίζει και την υπεραξία τοπικών ιδιαιτεροτήτων, όπως πχ ότι υπάρχουν περιοχές με δυναμική αγροτουριστική, με δυναμική που θέλει να ανακαλύψει ο επισκέπτης κάτι διαφορετικό.Το σίγουρο είναι ότι μια νέα επένδυση κοντά στα μεγάλα αστικά κέντρα θα ήταν καταστροφική.

Το προϊόν Μανιτάρι, σήμερα είναι σε μια φάση καθημερινής αναπροσαρμογής και αναδιατάξεων.

Οφείλω λοιπόν να είμαι πολύ προσεκτικός ως ειδικός Σύμβουλος, λέγοντας μόνο αλήθειες.

Η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή, και απαιτεί εξατομικευμένη ανάλυση”.

•»Το όραμα συνεχίζεται»

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Δίρφυς, είναι ότι διαθέτει μια προστιθέμενη αξία γνώσης, η οποία είναι 10 χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό και η οποία συσσωρεύεται σε νέα μη αντιγράψιμα προϊόντα.

Στα σχέδια διάχυσης αυτού του πολύτιμου περιουσιακού στοιχείου της η Δίρφυς μελετάει, σε συνεργασία με ειδικούς, την δημιουργία ενός Ινστιτούτου και μίας Σχολής, με στόχο την σωστή ενημέρωση όλων των ενδιαφερομένων,γύρω από διάφορους κλάδους σε σχέση με τα μανιτάρια από βιολογία μέχρι μαγειρική.

Σχετικά Άρθρα