Κίνηση-ματ Ε. Μαρινάκη- Wilbur Ross αλλάζει τα δεδομένα στη διεθνή ναυτιλία

• Αποδεικνύει με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο την εκτίμηση και την αναγνώριση που χαίρει διεθνώς ο Ευάγγελος Μαρινάκης και οι εταιρείες του στις παγκόσμιες χρηματαγορές και φυσικά στην ναυτιλία- Η Capital Product Partners που κλείνει πάνω από μια δεκαετία από την εισαγωγή της στο NASDAQ χαίρει της πλήρους αναγνώρισης των Αμερικάνικων χρηματαγορών

• Δημιουργείται μια από τις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρείες τάνκερ στον κόσμο, μέσω μιας συναλλαγής που αποτιμάται στα 1.65 δις δολάρια

 
Μια κίνηση – ματ, που αλλάζει τα δεδομένα και τις ισορροπίες στη διεθνή ναυτιλία και στον παγκόσμιο επιχειρείν γενικότερα, ανακοινώθηκε προ μερικών ωρών. Συγκεκριμένα, η  Capital Product Partners L.P. (CPLP) συμφερόντων Ευάγγελου Μαρινάκη συγχωνεύει το στόλο τάνκερ της εταιρείας με την Diamond S Shipping του Wilbur Ross, Υπουργού Εμπορίου των ΗΠΑ. Κατ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια από τις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρείες τάνκερ στον κόσμο, μέσω μιας συναλλαγής που αποτιμάται στα 1.65 δις δολάρια.

Ετσι, η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία στον NASDAQ, Capital Product Partners (CPLP), υλοποιεί μία από τις μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές συμφωνίες των τελευταίων ετών. Όπως έγινε γνωστό, η εταιρία προχωρά στη συνένωση μέρους του στόλου των δεξαμενόπλοιών της, που αριθμεί συνολικά 25 πλοία, με τον στόλο της Diamond S Holdings L.P., δημιουργώντας μια από τις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρείες τάνκερ στον κόσμο, αριθμώντας 68 δεξαμενόπλοια υψηλών προδιαγραφών.

Η CPLP θα διαθέσει 22 τάνκερς τύπου MR και τρία  Suezmax σε μία νέα εταιρία, η οποία με την σειρά της θα συγχωνευτεί με την Diamond S Shipping, ενώ παράλληλα θα διανείμει τις κοινές μετοχές της νέας εταιρίας σε όλους τους μετόχους της CPLP. Οι μέτοχοι της CPLP θα λάβουν premium περίπου 11% της καθαρής αξίας του στόλου, δεδομένου ότι η συγχώνευση αυτή επιτρέπει στην Diamond S να εισαχθεί άμεσα στο NYSE. Επίσης να σημειωθεί ότι στη νέα κοινή εταιρεία θα συμμετέχουν εκτός του Ευάγγελου Μαρινάκη, οι κ. Γεράσιμος Καλογηράτος και Γεράσιμος Βεντούρης.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της τραπεζικής και της χρηματιστηριακής αγοράς, το premium αυτό είναι από τα υψηλότερα που έχουν πληρωθεί σε εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η DSS Holdings L.P., με την οποία έχει έρθει σε συμφωνία η  Capital Product, αποτελεί μία από τις κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των τάνκερς, καθώς διαχειρίζεται συνολικά 33 δεξαμενόπλοια τύπου Medium Range και 12 πετρελαιοφόρα τύπου Suezmax. Επίσης, είναι άξιο αναφοράς ότι η εταιρεία Diamond S είναι συμφερόντων του Υπουργού Εμπορίου των ΗΠΑ Wilbur Ross και άλλων επιφανών Αμερικάνων επενδυτών και τελεί υπο την διαχείριση της εταιρείας του Υπουργού Εμπορίου των ΗΠΑ, WR Ross & Co.

Όπως γίνεται αντιληπτό, πρόκειται για μία συμφωνία που εκτός από την σπουδαιότητά της αυτή καθεαυτή αποδεικνύει παράλληλα με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο την εκτίμηση και την αναγνώριση που χαίρει διεθνώς ο Ευάγγελος Μαρινάκης και οι εταιρείες του στις παγκόσμιες χρηματαγορές και φυσικά στην ναυτιλία. Η Capital Product Partners που κλείνει πάνω από μια δεκαετία από την εισαγωγή της στο NASDAQ χαίρει της πλήρους αναγνώρισης των Αμερικάνικων χρηματαγορών. Ας σημειωθεί ότι παρόλη την μεταβλητότητα των ναυτιλιακών αγορών η εταιρία καταβάλει ανελλιπώς μερίσματα από την εισαγωγή της και διαθέτει έναν από τους πιο ισχυρούς ισολογισμούς στην αγορά.

Από την πλευρά της, η Diamond S Shipping μετά την συνένωση με τον στόλο των τανκερς της CPLP  αναμένεται να είναι ηγέτιδα επιχείρηση στις αγορές δεξαμενόπλοιων αργού πετρελαίου και προϊόντων διύλισης, επωφελούμενη από το ισορροπημένο και μεγάλης κλίμακας χαρτοφυλάκιο πλοίων που θα αποτελείται από 68 δεξαμενόπλοια υψηλών προδιαγραφών με μέσο όρο ηλικίας λιγότερο από 8 έτη. Η νέα εταιρεία αναμένεται να εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Με βάση τη συμφωνία, το Δ.Σ. της εταιρείας θα αποτελείται από 7 μέλη, τρία από τα οποία θα ορίζονται από την WR Ross & Co και δύο από την Capital.

 
Μέσος όρος ηλικίας πλοίων

Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η Capital Product Partners θα αναδυθεί ως μία εταιρία διαχείρισης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ξηρού φορτίου με μέσο όρο ηλικίας 6,6 έτη. ‘Ολα τα πλοία της θα είναι υπό μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη χρονοναύλωση με την υπολειπόμενη διάρκειας ναύλωσης να ανέρχεται σε 5,3 έτη, ενισχύοντας ως αποτέλεσμα την προβλεψιμότητα των ταμειακών ροών για τους μετόχους της. Η Capital Product θα συνεχίσει επίσης να διατηρεί ισχυρό ισολογισμό και θα προσανατολιστεί στην ανάπτυξη με εξαγορά πλοίων με χρονοναυλώσεις διαρκείας.

Ο κ. Craig Stevenson, διευθύνων σύμβουλος της DSS Holdings, σχολίασε μεταξύ άλλων: «Ο οργανισμός μας είναι στην ευχάριστη θέση να δημιουργήσει με την CPLP μία από τις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρίες δεξαμενόπλοιων παγκοσμίως. Η συναλλαγή αυτή θα λάβει χώρα σε μια πολύ καλή στιγμή στον κύκλο της αγοράς τανκερς και θα δημιουργήσει έναν από τους μεγαλύτερους και υψηλότερης ποιότητας στόλους καθώς και μία από τις καλύτερα κεφαλαιοποιημένες ναυτιλιακές εταιρίες στην αγορά. Ανυπομονούμε να εκμεταλλευτούμε την εξέχουσα εμπειρία και τη φήμη της CPLP, για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας»

Από την μεριά του ο διευθύνων σύμβουλος της CPLP, Jerry Καλογηράτος, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για αυτή την συγχώνευση με την Diamond S. Η συναλλαγή αυτή αντιπροσωπεύει ένα στρατηγικό βήμα για την δημιουργία υπεραξίας για τους μετόχους μας και μας δίνει την ευκαιρία να ενώσουμε τον τανκερ στόλο μας με την Diamond S Shipping, η οποία διαθέτει άριστο μάνατζμεντ με εξαιρετική πορεία στον χώρο της ναυτιλίας». Πηγή: in.gr

 
CPLP To Spin Off Its Crude And Product Tanker Business And Merge It With DSS

Capital Product Partners L.P. (CPLP) and DSS Holdings L.P., a privately held company and owner and operator of medium-range product and Suezmax crude tankers, have entered into a definitive transaction agreement pursuant to which CPLP has agreed to spin off its crude and product tanker business into a separate publicly listed company, which will merge with DSS” businesses and operations in a share-for-share transaction.

The new company will be called as Diamond S Shipping Inc.The new company is expected to be listed on the New York Stock Exchange and will be headquartered in Greenwich, Connecticut.

The transaction is valued on an NAV-to-NAV basis with CPLP receiving $23 million in consideration in the form of approximately 3% incremental ownership in Diamond S Shipping Inc. related to certain transaction benefits including access to public markets and enhanced scale. The transaction results in CPLP unitholders initially owning approximately 33% and DSS equity owners initially owning approximately 67% of the new company. CPLP unitholders also will continue to own their CPLP units. CPLP intends to effect a reverse unit split promptly after the closing of the transaction.

Craig Stevenson, Jr., CEO of DSS, will serve as the CEO of Diamond S Shipping Inc. Mr. Stevenson has over 40 years of experience in the shipping industry and previously served as the Chairman and the Chief Executive Officer of OMI, a NYSE-listed tanker company. The Diamond S management team will continue to serve in senior management positions.

The new company’s board of directors will consist of seven members, a majority of whom are expected to be independent. DSS will initially nominate three board members, Nadim Qureshi, who will serve as the Chairman, Hal Malone, and Kate Blankenship, and CPLP will initially nominate two board members, Jerry Kalogiratos and Gerry Ventouris. The board of directors will further include Mr. Stevenson and Bart Veldhuizen.

CPLP will contribute its product and crude vessels, $10 million in cash and associated inventories to Diamond S Shipping Inc. and distribute Diamond S Shipping Inc.’s common shares on a pro rata basis to all record holders of CPLP’s common and general partner units.

The distribution is expected to be made on the basis of one Diamond S Shipping Inc. common share for every 10.19149 CPLP common units or CPLP general partner units.

Immediately following the spin-off, Diamond S Shipping Inc. will merge with subsidiaries of DSS. In the mergers, the new company will issue shares of common stock to shareholders of DSS in such amount as to reflect the relative net asset values of the respective businesses and the agreed premium.

After the spin-off, CPLP contemplates effecting a 1-for-5 reverse unit split of its outstanding units. The reverse split is intended to bring CPLP’s common unit trading price more in line with that of peer companies.

The initial Form 10 registration statement relating to the spin-off is expected to be filed with the Securities and Exchange Commission (the «SEC») in December 2018, and the distribution and combination are expected to be completed in the first quarter of 2019. Πηγή: www.rttnews.com

 
info

Σχετικά με την Capital Product Partners L.P.

Capital Product Partners L.P. (Nasdaq: CPLP) is an international, diversified shipping company and leader in the seaborne transportation of a wide range of cargoes, including crude oil, refined oil products, such as gasoline, diesel, fuel oil, jet fuel and edible oils, as well as dry cargo and containerized goods. As a publicly traded master limited partnership, CPLP has elected to be treated as a C-Corp. for tax purposes which is most beneficial for U.S. investors (as they receive the standard 1099 form). The Partnership is well-positioned to benefit from the long-term growth dynamics of the global shipping industry and to capitalize on potential acquisition opportunities in the fragmented shipping market. CPLP benefits from the commercial and technical management agreement with Capital Ship Management Corp. (‘CSM’), an established and reputable diversified shipping company.

 
Σχετικά με την Diamond S Shipping

We provide seaborne transportation of refined petroleum and other products in the international shipping markets. We are one of the largest owners and operators of modern medium range, or MR, product tankers in the world.

We employ a chartering strategy for our fleet by mixing short- and long-term employment for our vessels in the spot market along with fixed-rate time charters.

Our fleet currently consists of 33 MR product tankers built at leading Korean and Japanese shipyards. All of our product tankers are on the water today, trading in the market and earning revenue.

Chief Executive Officer Craig Stevenson, Jr. leads our management team and has over 40 years of experience in the shipping industry. Our management team strives to maintain high standards of performance, cost-efficient operations, reliability and safety in all of our operations.

Our shareholders include affiliates of WL Ross & Co. LLC, an investment management company that has a long track record of investing globally in a diverse set of industries, First Reserve Corporation, or First Reserve, a leading private equity firm focused on the energy sector, and CarVal, an investment arm of Cargill, Incorporated.

Σχετικά Άρθρα