Δύο Ερωτήσεις για την ενίσχυση και την ανάπτυξη του Λιμένος Θεσσαλονίκης κατέθεσε ο Κ.Γκιουλέκας

Δύο Ερωτήσεις που αφορούν στην ενίσχυση και την ανάπτυξη του Λιμένος Θεσσαλονίκης κατέθεσε σήμερα, Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2017, στην Βουλή ο αν.Τομεάρχης Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης, βουλευτής ‘Α Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Π. Γκιουλέκας.

Ο ερωτών βουλευτής ζητεί να ενημερωθεί για τις προθέσεις του αρμόδιου Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών να εντάξει άμεσα την ολοκλήρωση της σύνδεσης της 6ης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ στο επιχειρησιακό πρόγραμμα “Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020”.

Όπως σημειώνει ο Κ.Γκιουλέκας στην Ερώτησή του πρόκειται για «ένα έργο πολύ μεγάλης σημασίας τόσο για ολόκληρη την Μακεδονία όσο και για την ευρύτερη περιοχή, το οποίο θα συμβάλλει τα μέγιστα στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του Λιμένα Θεσσαλονίκης, με την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων εμπορικών μεταφορών, αλλά θα απομακρύνει και την κυκλοφορία οχημάτων βαρέως τύπου από το υφιστάμενο οδικό δίκτυο βελτιώνοντας αισθητά τις κυκλοφοριακές συνθήκες στην περιοχή», και τονίζει πως λόγω της έλλειψης της απευθείας σύνδεσης του λιμανιού με την ΠΑΘΕ, εκατοντάδες επιχειρηματίες και εταιρείες μεταφορών στην περιοχή του Καλοχωρίου Θεσσαλονίκης, οι οποίες χρησιμοποιούν τον Λιμένα της πόλης για την μεταφορά εμπορευμάτων, υφίστανται καθημερινά τεράστια ταλαιπωρία που κοστίζει σε χρόνο και χρήμα.

Η δεύτερη Ερώτηση του αν.Τομεάρχη Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας απευθύνεται στον αρμόδιο Υπουργό Ναυτιλίας και αφορά στην άμεση πλήρωση των κενών και στην αύξηση των θέσεων των πλοηγών στον Λιμένα της Θεσσαλονίκης.

Ο Κ.Γκιουλέκας υπογραμμίζει στην Ερώτησή του τις δραματικές επιπτώσεις της έλλειψης πλοηγών στην κίνηση των πλοίων και στην αντίστοιχη εξυπηρέτηση του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου, με αφορμή την πρόσφατη εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση που δημιουργήθηκε, όπου ο ένας και μοναδικός εναπομείνας πλοηγός δεν μπόρεσε να σηκώσει ολόκληρο το δυσβάσταχτο φόρτο εργασίας. «Αν και αποφασίστηκε η προσωρινή απόσπαση στον Λιμένα της Θεσσαλονίκης ενός πλοηγού από την Κέρκυρα, αυτό δεν δίνει ουσιαστική λύση στο πρόβλημα. Οφείλουν πρωτίστως να καλυφθούν οι κενές θέσεις πλοηγών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αλλά και να αυξηθούν με βάση την προοπτική ανάπτυξης του μεγαλύτερου λιμανιού της Βόρειας Ελλάδας», σημειώνει ο Κ.Γκιουλέκας.

Σχετικά Άρθρα