Discovery: 212 εκ. χρήστες παρακολούθησαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες, φτάνοντας το 1 δισ. σε προβολές Video

Με βάση τη  ΝΕΑ «ΤV», η Νέα Μέτρηση Total Video, καταγράφεται ότι  212 εκατομμύρια χρήστες παρακολούθησαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε όλες τις οθόνες, φτάνοντας το 1 δισεκατομμύριο σε προβολές Video

 
 Η Υπέρλαμπρη Τελετή Έναρξης των 23ων Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων και τα πρώτα, συναρπαστικά στιγμιότυπα των διαγωνιζομένων προσέλκυσαν το ενδιαφέρον του κοινού σε κάθε οθόνη και υπηρεσία σε όλη την Ευρώπη. Η Discovery σήμερα ανακοινώνει τα πρώτα στοιχεία από τις Μετρήσεις των  Total Video  – της νέας ‘TV’ – επισημαίνοντας τις αλλαγές που φέρνει σε όλη την Ευρώπη*, ο νέος τρόπος καταγραφής θέασης των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων με  ισχυρό γραμμικό και ψηφιακό engagement, τόσο στις δικές της πλατφόρμες, όσο και σε αυτές των συνεργατών της.

Το πρώτο Σαββατοκύριακο στην PyeongChang του 2018, έδειξε ότι:

  • 373 εκατομμύρια ώρες video παρακολούθησαν οι θεατές από όλη την Ευρώπη.
  • 212 Εκατομμύρια χρήστες παρακολούθησαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε όλες τις πλατφόρμες. Ο αριθμός προκύπτει από τα 186 εκατομμύρια θεατές ελεύθερης και συνδρομητικής τηλεόρασης, συν επιπλέον 26 εκατομμύρια χρήστες από τις ψηφιακές και κοινωνικές πλατφόρμες, είχαν σαν αποτέλεσμα.
  • Το νέο κοινό του 1 Εκατομμυρίων engagement (likes, shares & σχόλια) έδειξε το ενδιαφέρον του σε όλες τις social media πλατφόρμες της Discovery λόγω του πρωτοποριακού και αποκλειστικού περιεχόμενου.

Την Παρασκευή η μετάδοση της Τελετής Έναρξης είχε σαν αποτέλεσμα σχεδόν 88 Εκατομμύρια θεατές να την παρακολουθήσουν σε όλη την Ευρώπη μέσα από όλες τις πλατφόρμες.

* Το Eurosport είναι το σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη. Εξαιρείται η Γαλλία για τα έτη 2018-2020 & η Ρωσία. Το Eurosport θα είναι επίσημος ραδιοτηλεοπτικός φορέας στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2018 και το 2020.

Κάντε click here για να έχετε πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη μέθοδο Total Video της Discovery .

 
info

Σχετικά με τη Discovery Communications:

Η Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) ικανοποιεί την περιέργεια και μαγεύει τους φανατικούς φίλους της σε όλο τον κόσμο με μία σειρά premium σημάτων ντοκιμαντέρ, lifestyle, αθλητικών και παιδικών προγραμμάτων, όπως τα Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science και Turbo / Velocity, καθώς και το OWN: το Oprah Winfrey Network στις ΗΠΑ, το Discovery Kids στη Λατινική Αμερική και το Eurosport, τον κορυφαίο πάροχο premium αθλημάτων τοπικής εμβέλειας και «το σπίτι» των Ολυμπιακών Αγώνων για ολόκληρη την Ευρώπη.

Προβάλλεται σε περισσότερες από 220 χώρες και περιοχές, ενώ τα προγράμματα της Discovery φθάνουν σε 3 δισεκατομμύρια θεατές σωρευτικά, οι οποίοι συνολικά καταναλώνουν 54 δισεκατομμύρια ώρες περιεχομένου Discovery κάθε χρόνο.

Τα προγράμματα της Discovery εκτείνονται πέρα από την παραδοσιακή τηλεόραση σε όλες τις οθόνες, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων TV Everywhere, όπως το πακέτο GO και το Discovery Kids Play, τις υπηρεσίες ζωντανής μετάδοσης over the top όπως το Eurosport Player, τις ψηφιακές πρώτες μεταδόσεις και βίντεο κοινωνικής δικτύωσης από το Group Nine Media, καθώς και την αφήγηση της εικονικής πραγματικότητας μέσω του Discovery VR.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.discoverycommunications.com

Σχετικά Άρθρα