Global Blue: Περισσότεροι από τους μισούς διεθνείς αγοραστές είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εξωτερικό
-Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Global Blue σε 30.000 διεθνείς αγοραστές, το 55% είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εξωτερικό εάν οι περιορισμοί στα σύνορα διευκολυνθούν.
-Το 60% των Ελίτ ( info 1) και Frequent (2) διεθνών αγοραστών είναι πιο πιθανό να προγραμματίσουν ένα διεθνές ταξίδι βραχυπρόθεσμα έναντι του 50% των Infrequent (3).
-Ανάμεσα στις κορυφαίες εθνικότητες, οι Elite και οι Frequent αγοραστές από τη Ρωσία (80%), την Αμερική (70%) και τη Νοτιοανατολική Ασία (60%) πρόκειται να ταξιδέψουν τον επόμενο μήνα.
-Αν και οι αγορές συνεχίζουν να αποτελούν προτεραιότητα σε ένα ταξίδι, τα ισχυρά μέτρα προστασίας, υγιεινής και κοινωνικής απόστασης στα καταστήματα λιανικής, θεωρούνται αναγκαία για όλους τους διεθνείς αγοραστές.
Eysins, Ελβετία,
H Global Blue, ο κορυφαίος πάροχος Tax Free αγορών στον κόσμο, πραγματοποίησε έρευνα σε 30.000 διεθνείς αγοραστές αφορολόγητων ειδών, η οποία δημοσιεύθηκε στην τελευταία έκδοση του «Observatory» της εταιρείας.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο 2020 και παρέχει πληροφορίες για τις μελλοντικές τάσεις του διεθνούς λιανικού εμπορίου σε είδη πολυτελείας καθώς και για την αγοραστική συμπεριφορά των διεθνών ταξιδιωτών στο πλαίσιο του Covid-19.
Οι περισσότεροι διεθνείς αγοραστές είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν όταν ανοίξουν τα σύνορα
Πάνω από τους μισούς (55%) ερωτηθείς διεθνείς αγοραστές δήλωσαν τον Ιούλιο την πρόθεσή τους να ταξιδέψουν στο εξωτερικό τον επόμενο μήνα, αν ανοίξουν τα σύνορα χωρίς την υποχρέωση καραντίνας. Πρόκειται για μία αύξηση της τάξεως του 7% σε όλες τις εθνικότητες σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2020.
Οι μεγαλύτερες εθνικότητες διεθνών αγοραστών, συμπεριλαμβανομένης της ευρύτερης περιφέρειας της Κίνας (+ 7%), της Μέσης Ανατολής (+ 9%) και των ΗΠΑ (+ 6%) ήταν μεταξύ αυτών που έδειξαν αυξημένη προθυμία να ταξιδέψουν.
Ενώ, αγοραστές από τη Ρωσία (60%) και την Μέση Ανατολή (35%) είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν το 2020, όσοι προέρχονται από την Κίνα (45%), τις ΗΠΑ (50%) και τη Νοτιοανατολική Ασία (50%) είναι πιο πιθανό να αναβάλουν το ταξίδι τους μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Εύποροι και συχνοί διεθνείς αγοραστές εκφράζουν ισχυρότερη επιθυμία να ταξιδέψουν
Τα θετικά νέα για τον τουρισμό και την τουριστική βιομηχανία είναι ότι το 60% των αγοραστών Elite και Frequent δήλωσε ότι έχουν την πρόθεση να ταξιδεύουν τον επόμενο μήνα, έναντι του 50% των Infrequent αγοραστών. Αυτό το ποσοστό αυξήθηκε σε 65% για αγοραστές Elite και Frequent από την Αμερική και 80% από τη Ρωσία.
Η ασφάλεια στο πλαίσιο του Covid-19 είναι το «κλειδί» για την επιστροφή των αγοραστών στο κατάστημα
Η ανησυχία για την ασφάλεια και την υγιεινή που δημιουργεί η πανδημία είναι η βασική αιτία που το 65% των διεθνών αγοραστών σχεδιάζουν να αναβάλουν το ταξίδι τους έως το 2021.
Σε αυτό το πλαίσιο, οι Ασιάτες αγοραστές φάνηκε να προτιμούν τους περιφερειακούς προορισμούς, με το 50% των Κινέζων αγοραστών και το 70% των αγοραστών της Νοτιοανατολικής Ασίας να βλέπουν την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού ως πιο ασφαλή, σε σύγκριση με το 30% και το 35% αντίστοιχα να επιλέγουν την Ευρώπη. Ωστόσο, οι αγοραστές από τις ΗΠΑ (60%), τη Ρωσία (65%) και τη Μέση Ανατολή (50%) αισθάνονται πιο ασφαλείς να επισκεφτούν την Ευρώπη.
Καθησυχαστικό για τους εμπόρους λιανικής είναι ότι οι αγορές συνεχίζουν να παραμένουν στο επίκεντρο της μετά Covid-19 εποχής, ιδιαίτερα για εκείνους που ταξιδεύουν από την Αμερική (75%), την Κίνα (65%) και τη Ρωσία (60%). Ωστόσο, τα ισχυρά μέτρα προστασίας, υγιεινής και κοινωνικής απόστασης στο κατάστημα θεωρούνται επιτακτικά από όλες τις εθνικότητες.
Η Virginie Alem, Vice President, Customer Value Creation της Global Blue δήλωσε: «Σε αυτό το κλίμα αβεβαιότητας και ταχύτατων αλλαγών, δημιουργήσαμε την έκδοση «Observatory» για να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας στον κλάδο του τουρισμού και του λιανικού εμπορίου να ενημερώνονται κατά την περίοδο της ανάκαμψης. Ενώ αυτή ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη στιγμή, είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι σημαντικοί διεθνείς αγοραστές δείχνουν αυξημένη όρεξη για επιστροφή στα παγκόσμια ταξίδια. Καθώς οι έμποροι λιανικής προσπαθούν να προσελκύσουν ξένους αγοραστές στο κατάστημα, είναι σημαντικό οι ανησυχίες για την υγεία και την ασφάλειά τους να εξαλειφθούν με καινοτόμες λύσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες μιας μετα-Covid-19 εποχής».
Σχετικά με την Global Blue
Η Global Blue πρωτοστάτησε στην ιδέα των αφορολόγητων αγορών πριν από 40 χρόνια. Μέσω της συνεχούς καινοτομίας, έχει γίνει ο κορυφαίος στρατηγικός συνεργάτης τεχνολογίας και πληρωμών, προσφέροντας τη δυνατότητα στους εμπόρους να προσελκύσουν και να εξυπηρετήσουν τους διεθνείς αγορές με τον καλύτερο τρόπο.
Ο Όμιλος ενώνει όλους τους εμπλεκόμενους του διεθνούς εμπορικού οικοσυστήματος, συμβάλλοντας με τους εξής τρόπους:
- Περισσότεροι από 29 εκατομμύρια διεθνείς αγοραστές λαμβάνουν μια συνεχή και εξατομικευμένη εμπειρία αγορών, επιτρέποντάς τους να λαμβάνουν την επιστροφή του ΦΠΑ όταν πραγματοποιούν αγορές στο εξωτερικό και να πληρώνουν στο νόμισμα της χώρας τους με εγγυημένη την καλύτερη τιμή.
- Πάνω από 300.000 σημεία πώλησης, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων πολυκαταστημάτων και πολυτελών brands:
- έχουν ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω έξυπνων λύσεων δεδομένων και πληροφοριών,
- έχουν δυνατότητες προσέλκυσης διεθνών αγοραστών μέσω στοχευμένων και μετρήσιμων ενεργειών μάρκετινγκ
- έχουν τη δυνατότητα μετατροπής της επισκεψιμότητας σε έσοδα μέσω καινοτόμων τεχνολογιών στο κατάστημα
- Περισσότεροι από 50 πάροχοι, σε περίπου 130.000 σημεία, επωφελούνται από πρόσθετες ροές εσόδων και προσφέρουν στους εμπόρους και τους ταξιδιώτες δυναμικές επιλογές μετατροπής νομίσματος και άλλες λύσεις πληρωμής προστιθέμενης αξίας,
- Τα τελωνεία και οι αρχές σε περισσότερες από 40 χώρες ενισχύουν την προσέλκυση τουριστών στη χώρα τους διασφαλίζοντας ένα ασφαλές και εναρμονισμένο πρόγραμμα αφορολόγητων αγορών.
Κατά το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου 2020, η Global Blue επεξεργάστηκε 35 εκατομμύρια συναλλαγές αφορολόγητων αγορών, συνολικής αξίας €18,5 δισεκατομμυρίων και 31 εκατομμύρια συναλλαγές με λύσεις προστιθέμενης αξίας με συνολική αξία πωλήσεων €4,4 δισεκατομμυρίων.
Σήμερα, η Global Blue απασχολεί πάνω από 2.000 υπαλλήλους σε περισσότερες από 50 χώρες.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://www.globalblue.com/corporate/
info
1 -Elite: Διεθνείς αγοραστές που δαπανούν πάνω από 40.000€ σε αγορές στο εξωτερικό τους τελευταίους 24 μήνες
2 -Frequent: Διεθνείς αγοραστές που έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον 3 ταξίδια τους τελευταίους 24 μήνες
3 -Infrequent: Διεθνείς αγοραστές που έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον 1 ταξίδι τον τελευταίο χρόνο